Gå til innhold

Noen flere som skal/er startet opp ho Medicus Trondheim?

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne følge hverandre?

Jeg har hatt 2 års pause etter de tre offentlige forsøkene, og er først nå klar for å prøve igjen!

Ble positivt overasket over hvor fort det går i det private, fra jeg sendte helseskjemaet til alt av prøverekvisisjoner o.l lå i posten gikk det 3 dager!!!! :)))

Er så vant med å må vente i flere mnd. når du ønsket nytt forsøk...

Så nå sitter vi bare å venter på resepter :)

Vi er uforklarlig barnløs... Jeg har ei på 14 år fra før og vi har prøvd i snart 8 laaaaange år.... Så håpe håpe...

Fortsetter under...

Hei.:)

Vi er (eller har holdt til) på Medicus. Fikk i august i fjor en sønn etter ICSI forsøk. Og nå har vi vært så vannvittig heldige å lykkes igjen med et av fryseeggene vi hadde. :) Venter altså nr to i desember. :) Føler meg så heldig at jeg holder på å sprekke. :)

Vil bare si at Medicus e en flott plass. Det e kjempedyktige folk som jobber der med masse erfaring. Superhyggelige og imøtekommende e de også alle sammen. Og veldig godt å slippe all ventingen ja. :) Vi fikk også svar med det samme vi hadde sendt inn papirene, og plutselig va vi i gang. Jeg va også forberedt på at vi måtte vente en stund. Men utrolig deilig å slippe det. Man føler liksom man har venta lenge nok når man e i vår situasjon. :)

Ønsker deg masse lykke til! :):):)

Hei=)

Vi har hatt to ICSI forsøk og et fryseforsøk på Medicus.. Vi har aldri vært i det offentlige systemet, så vet ikke hvordan det er i forhold.. men vi har hvertfall vært kjempe fornøyde! Pasient behandlinga er helt fantastisk og du føler deg som hjemme!

Vi snakker om et nytt ICSI forsøk i august.. Kjente kroppen måtte hvile etter tre misslykede forsøk.. forrige forsøk var i januar..

Ønsker dere masse lykke til, og håper du kan fortelle hvordan det går! =)

klem til deg!

Gratulere sååå masse til deg P. Så artig at dere får det til :))

Du får kose deg med sommerferie Anamag, det er godt å koble av. Jeg har selv hatt 2 års pause etter vi var ferdig med våre 3 forsøk i det offentlige. Å det trengte jeg!

Nå er jeg fit for fight igjen, og gleder meg stort... Syns allerede det er store forskjeller, og det bare etter å ha snakket med dem over tlf!

Du skal få hør hvordan det går ;)

Anbefaler Medicus på det varmeste! Sitter her med en liten icsi gutt på 3 mnd, som ble til på 3.forsøket:)

De er fantastiske de som jobber der, og du føler deg svært trygg og komfortabel der.

For min del var det helt uaktuelt å bruke st.olavs da venterommet deres er svært lite diskre. Synes synd på parene som sitter der på "utstilling"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...