C.L.H85 Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 De 2 første nettene hjemme fra sykehuset skreik vesla utrøstelig i hvertfall 3 timer på natta.. ble så noen roligere netter. Hun har lange urolige timer, med sutring, luftsmerter, noe gråt. Kan variere på døgnet, i dag har hun holdt på siden kl9, med max 1 time med søvn til sammen og kl er nå 14.30! Hun er nå 4 uker. Hun sover svært lite synes jeg da... siden jeg hørte at spebarn skal sove mye. moren min mener hu har litt kolikk, mens svigers mener at da er det hylskrik, utrøstelig gråt i flere timer... har også et voldsomt suttebehov.... andre symptomer>>?
littlefairy Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Her står det litt om kolikk http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/mage-tarm/kolikk-hos-spedbarn
Gulljentene Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Kolikk=HYLING Men kan jo være babyen din har ubehag siden hun sutrer sånn. Kan jo være hun sluker mye luft under amming/flasking. Kanskje en smokk vil hjelpe på det store suttebehovet? Det hjalp meg veldig med førstemann!
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Dette hørtes akkurat ut som vår gutt da han var så liten. Vi gikk til kiropraktor og fikk diagnosen kolikk. Ville tatt kontakt med kiropraktor eller manuellterapeut og fått sjekket opp så snart som mulig. Det kan hjelpe mye! Er ikke noe vits å vente for å se om det blir bedre mener jeg da.. da risikerer man bare å bli helt utslitt. Bedre å ta hånd om det med engang, eller ihvertfall gjøre et forsøk. Mulig det ikke er kolikk, men da har dere hvertfall sjekket det
solskinn1980 Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Kommer ann på om du får nok søvn... Hvis ikke så er den første tiden helt jæ..., unnskyld, men hadde det tøft med nummer to som ikke sov og jeg tør nesten ikke tenke tilbake på de første seks ukene, sitter enda sterkt i minne. Off får håpe det ikke blir slik:-) lykke til:-)
C.L.H85 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2011 Hun vil ikke ta smokk... bare lille fingeren... blir slitsomt i lengden det også. har til og med kjøpt spesialsmokker som skal ha riktig fasong å greier... Men neida, vil ikke ta de heller.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. april 2011 #8 Skrevet 26. april 2011 Kan kanskje være noen låsinger i kroppen??? Og da er vel en manuellterapaut midt i blinken...... Lykke til:) Og håper det blir bedre for dere alle snart.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå