Gulljentene Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Ser mange driver og har oppi grøtpulver i kveldsflaska de gir babyene sine. Men lager dere da større hull i flaskesmokken så det kommer ut? For ser for meg at det kan bli litt tykt og lett sette seg fast...Og hvor mye pulver putter dere i si for eksempel en 160 ml flaske med mm/mme? Har dere 1-2 faste flasker som kun er til dette formålet eller bruker dere de samme som til mm/mme? Jenta mi er 4,5 mnd og vil så gjerne få henne til å sove litt lenger i strekk. Hun får mm stort sett i løpet av dagen, også fyller vi på med en flaske mme på kveld. Våkner for mat 3-4 ganger etter leggetid kl.19 og frem til det er morgen ca kl 06.30...
1jente2gutter Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Jeg gir ikke mer enn 1 ts grøt i frokostflasken til min sønn på 13 uker,dette pga at han aldri blei skikkelig mett! Bruker 2 hull og det går greit igjennom. Men du kan jo begynne å innføre grøt si hun er over 4 mnd? Men ville prøvd litt grøt først om dagen pga eventuelt magevondt!
Gulljentene Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2011 Har prøvd å gi henne grøt i halvannen uke, hun skjønner ikke dette med svelging tydeligvis :/ Var derfor jeg tenkte jeg skulle lure det oppi en flaske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå