Gå til innhold

athina's verden :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heia :-)

18 og 22 popper inn i hodet på meg, kanskje du merker noe den 18 så setter det i gang den 22. Vaginal fødsel, hmmm men det popper opp grønne klær her også - lurer på om det blir vurdert på ett eller annet tidspunkt(kan være for at du er sliten, på grunn av masrier), men som sagt jeg ser den vaginale fødselen. Jeg har på følelsen av at den kan dra ut litt altså, og jeg tror du kommer til å føle at denne fødselen var ulik den første og at den kommer til å kjennes. Ikke bli redd altså, er ikke noe drama ellernoe, er bare at det jeg ser er litt vanskelig å forklare :-)

Men jeg kan jo si at den starter den 22 og tar 10 timer - hadde jo vært mye greiere det ;-)

Lykke til :-)

spennende har selv hatt en følelse på den 18 :) hadde rier i 2 døgn med min første før vannet gikk. ble litt hektisk etter 4 timer da riene stoppet helt opp og rommet ble fullt av folk og leger og gutten måtte tas med vakum.

spent spent :)

Men herregud stakkar deg da hvis denne skal bli lengre og mer slitsom enn den første...! :-( La oss heller gå for den 22 og 10 timer, høres iallefall myyye bedre ut ;-)

Men kanskje det var den første fødselen jeg plukket opp og denne vil bli en drømmefødsel, vi satser på det vi :-))

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...