Gå til innhold

Min fantastiske fødsel:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdag 19 april (1dag over termin) dro jeg på akupunktur i håp om å sette ting igang. Var der kl.15 og hadde en del murringer etter timen. Plutselig kl.18.30 gikk vannet hjemme, og riene kom raskt etterpå. Vi var inne på føden kl.19.30. Hadde da 3cm åpning og 3min mellom hver rie. Fikk klyster og da ble riene plutselig mye hardere. Så fikk vi fødestue og jeg ble lagt i badekar. Ca. Kl.20.30 hadde riene tatt seg opp enda mer og jeg ville ha epidural. Hadde da 4cm åpning. Kl.21 fikk jeg satt epiduralen, og den funka akkurat som den skulle. Kjente riene kun nede. Kl.21.30 hadde jeg 6cm, kl.22.30 hadde jeg full åpning med litt kant. Begynte å presse kl.23.25 og kl.23.45 var nydelige Jonathan ute:) helt perfekt 3605g og 53cm. Ikke et eneste rift:) har vært i super form etter fødselen, bare koser meg med de to nydelige barna mine! Lykke til alle dere som venter!!!! Sender dere masse fødestøv;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! For en flott historie :)

KOS dere masse og lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse :)

Skrevet

Gratulere så mye med prinsen å kos dere masse:)

Skrevet

Så morro!! Jeg hadde samma forløpet som deg nesten, en helt suuuuper fødsel med epudural i sluttfasen.....han er født den 19. (juni 09) og heter Jonathan!! han var en del mindre enn deres Jonathan da..... nå skal vi ha gutt nr to, håper på samma fødselsforløpet...... ingen fødsler er like, men det er jo lov å håpe!!! Hvilke andre navn hadde dere på lista!? kanskje vi har lik smak, siden dere har har velgt VERDENS fineste navn på knerten denne gangen!!

Skrevet

Tusen takk! Virkelig godt å få en god opplevelse av fødsel denne gangen!!! Vi har vært veldig uenige om navn.. Men Jonathan er et navn vi begge har likt hele veien! Men noen andre navn vi tenkte på var: Jesper, felix(syntes det ble litt likt storesøster sitt), Philip, Lukas(litt vel poppis), Teodor.. Også likte vi Sander godt, men dette var det et vennepar som tok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...