shalin Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Det var mye greier på engang,men dette er helt nytt for meg,ikke hørt om noen som har det heller,så jeg trenger all hjelp jeg kan få:-) Litt skummelt dette gitt;-)
Tyren78-09+12 Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Jeg har nettopp hatt et negativt forsøk, og skal begynne på ny igjen denne syklusen. Mulig min syklus var litt rar denne mnd, men jeg fikk mensen 20 mars, og var hadde innsett 11.april. Jeg begynte å ta eggl.test 8.april, og den første jeg tok viste eggløsning. De ser på tykkelsen på livmorslimhinna ja. Husker ikke om de ser på egg?..Jeg var på 4 UL før den var "bra nok", de hadde nesten gitt opp denne syklusen Men det endte jo ikke som jeg håpte da. Satser på positiv test denne gangen!! Er noe herk denne lutinusen og styret med å ta den 3 ganger for dagen. Lykke til!!
shalin Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2011 Ja den er noe herk:-/ Skal du ha i naturlig syklus nå også? Har liksom mer trua på de andre jeg da,men er jo deilig å slippe hormonene i forkant da:-) Masse lykke til til deg og! Når skal du ha innsett da? jeg skal ha i slutten av mai jeg da.
Tyren78-09+12 Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Ja, blir i naturlig syklus nå også. Ble gravid på første forsøk(ivf) med førstemann, så jeg har også mer trua på full pakke. Men er utrolig glad jeg slipper alt i forkant, for jeg ble skikkelig overstimulert og dårlig den gangen. Vet ikke når jeg skal ha innsett enda, de må vel se det an på UL når livmorslimhinna er tykk nok. Blir vel i siste halvdel av mai for min del også. Spennende! Men denne gangen SKAL den sitte! Lykke til!!
Tyren78-09+12 Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Ja, blir i naturlig syklus nå også. Ble gravid på første forsøk(ivf) med førstemann, så jeg har også mer trua på full pakke. Men er utrolig glad jeg slipper alt i forkant, for jeg ble skikkelig overstimulert og dårlig den gangen. Vet ikke når jeg skal ha innsett enda, de må vel se det an på UL når livmorslimhinna er tykk nok. Blir vel i siste halvdel av mai for min del også. Spennende! Men denne gangen SKAL den sitte! Lykke til!!
shalin Skrevet 26. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2011 Tak,og masse lytte til til deg også,og ja denne gangen skal det søren i meg klaffe ja;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå