Gå til innhold

Athina's verden :)

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Muffins

Hei!

Ser du er her ikveld. Har prøvd å nå deg før, men da har du desverre ikke spådd. Så jeg spør deg ikveld istedet :)

Jeg er født 040987, og har termin i morgen :)

Lurte på om du ser noe angående når jeg føder, og evt. om hvordan fødselen blir?

Flere andre har spådd, men mange har allerede sagt datoer som nå er forbi, så sitter her og venter enda, sukk.

Håper du får opp noe :)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143171197-athinas-verden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe dette høres jo helt rart ut men vet du jeg ser deg på en butikk når du kjenner første riene/takene - lyst ute, dagtid, ettermiddag :-) Du er ikke langt unna nå, blir veldig varm i kinnene, nesten så det brenner - kan det begynne i morgen og ute på torsdag, eller at det begynner på torsdag.... hmmm oi så varmt det ble i kjakene! :-)

Jeg tror du vil ha vansker med å finne en stilling som gjør ting lettere for deg, du kommer til å stå på alle fire, ligge på siden, hjertelyd faller, opp igjen, prøve å henge litt sånn overalt, på mann seng å sånn hehe. Men er helt rart jeg får deg ikke inn som vanlig fødende på ryggen og du er jo så urolig her.. tror dette kan ta litt tid altså, før det setter skikkelig i gang og jeg tipper at du etterhvert vil ha epiduiral for jeg får deg inn så urolig og med smerter(har du lav smerteterskel?)

Kan være at jeg tar helt feil her altså, men sånn får jeg deg opp og jeg sitter her og bare humrer av det jeg ser :-))

Lykke til :-)

Gjest Ms. Muffins

Det er helt mulig det begynner helt uti det blå altså, det gjorde så å si det sist :) Begynte midt på natta, med sterke rier på 6 min. mellomrom, og prinsessa var ut på to timer, uten bedøvelse.

Her jeg sitter akkurat nå, er jeg VELDIG varm i kinnene faktisk, hehe! Brenner nesten litt, men aner ikke hvorfor :)

Sist lå jeg ikke i det hele tatt under fødselen, jeg synes det er best å lene seg/stå på alle fire som du sier, men siden lillejenta vår satt fast litt på slutten sist, fikk jeg beskjed om å ligge på ryggen når pressriene kom. Noe jeg overhodet ikke likte ;p

Denne gangen har jeg gått med småvondt/maserier over noen dager, så har det dabbet av igjen. Like skuffa hver gang.

Men jeg synes selv jeg har ganske høy smerteterskel da, og hadde ikke tenkt å bruke epidural denne gangen heller :) Men hvem vet?

Spennende at du ser slike detaljer :)

Da blir det sikkert en sånn start nå også, men det fine er jo at du vet hva som skjer når det skjer nå siden du har gjort det før ;-)

Ja denne varmen var da utrolig, du verden som det brenner, jeg må legge hendene på kinnene for å kjøle dem ned, samme nå som ved siste mld, så stakkar deg for det kjennes ut som jeg er skikkelig solbrent hehe

Se der ja, da var det jo ikke så rart allikevel da at jeg ser deg sånn, men du skal tro at jeg lurte her på om jeg i det hele tatt skulle skrive det for det hørtes jo helt skrullete ut :-))

Det med epidural er jeg så visst ikke sikker på :-) Men jeg ser jo deg som en hyper ilder som ikke blir komfortabel uansett, så hva kan jeg tenke da? *ler* Men jeg skjønner dette med epidural, har ikke hatt det og skal aldri ha det :-)

Lykke til din lille gloheite ilder ;-)

klem

Gjest Ms. Muffins

Helt sikkert!;)

Haha, ja spesiell setting det her - men det stemte jo!

Nei, jeg er nok ikke typen som vil ligge under en fødsel med sterke smerter, da vil jeg heller opp å gå litt :)

Er vel en av grunnene til at det går såpass fort også :)

Håper jeg slipper epidural denne gangen også!

Tusen takk for interessante svar!:)

Oppdatering kommer etter fødsel!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...