salamonster Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Ja, har på første dag etter termin gjort alt klart. Jeg som trodde jeg aldri skulle få på plass ting før den lille kom har redd opp sengen, hengt opp nye gardiner og vasket på "familie rommet". "Gutterommet" far skal få er ikke ferdig, men det er ikke så farlig kjenner jeg. Alt jeg har stresset med at mååååå gjøres før bebis kommer er byttet ut med stress om at bebis mååååååå komme så fort som overhodet mulig. Går jo bare å venter. Gjesterommet som skal bli barnerom er gjeste/roterom enn så lenge. Har ikke hatt noe særlig kynnere.(fått stram mage når jeg går mye, men uten vondter). Men har de to siste dagene hatt en og annen vond "kynn" og litt vondt i korsryggen. For ikke å glemme vondt i "kanalen", fødselskanalen altså Man kan vel kanskje risikere å gå litt sånn og? Kanskje til og med de to fulle ukene? Har du noe erfaring med det? Eller tyder det på at jeg kan begynne å håpe at det er like rundt svingen? Alle andre venter like mye som meg og det er jo egentlig hyggelig, men jeg må jo bare svare;neida, vi venter fortsatt, jeg gir dere beskjed. Men setter pris på at fler gleder seg til å få en liten krabat til å være glad i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå