Gruffalo:-) Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Vi ser på en kjapp ukestur til Kreta tidlig i juni. Ingen av oss har vært i Hellas før, og vi reiser for å oppleve sol og varme, late dager sammen med barna uten stress og mas.. Er all inclusive å anbefale? Noen med synspunkter eller erfaringer.. Vi skal reise med startour og det er vel et blue village eller blue star hotell vi ender på tenker jeg:-)
tuppa81 Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 var på blue village caldera beach i mai i fjor. bestilte halvpensjon der som var helt ok. stranden nedenfor er ikke så veldig barnevennlig, mye bølger og steiner. jeg hadde ikke valgt all inclusive der, da det ligger mange resturanter 500 meter fra hotellet. blir litt lei buffet etter noen dager. Jeg hadde heller dratt til kypros enn kreta. Blue village althea beach er helt fantastisk. nydelige strender uten steiner...
Gruffalo:-) Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2011 ok.. kanskje vi skal ta en titt på Kypros da:-) Har du prøvd all inclusive der eller? Er det bra greier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå