Lille diamant Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Etter en lang og strevsom vei hit, så er jeg nå 12+2 uker på vei er forsatt litt engstelig, men det er vel de fleste de første månedene. Så håper at alt skal gå fint fremover, og at det blir noen fine måneder på 2.trimester. Så hei alle sammen
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Velkommen til 2. trimester Masse lykke til!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Å herreguuuud, min kjære lille diamant!!!! Endelig var det din tur:) Er så glad at tårene triller her. Så gøy å høre at vi skal følge hverandre i mål denne gangen. Er så utrooooolig glad på dine og mannens vegne:) Er selv nesten 16 uker nå og venter en gutt igjen:) Stoooor klems:)
Lille diamant Skrevet 27. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2011 Takk for det Nosferia :) Lykke til du også!
Lille diamant Skrevet 27. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2011 Hei Katta ;o) Så godt å få ett så fint svar her inne da, blir rørt jeg og når du skriver sånt ja håper det er vår tur denne gangen!! Ønsker det så inderlig... Gratulerer så mye med en gutt på vei så fantastisk at du er gravid igjen! Når i oktober har du termin, og hvor tidlig fikk du vite at du venter en gutt? Jeg skal til UL hos gynokologen min imorgen, og er litt spent på hva hun kan se egentlig. Har hatt tett oppfølging privat denne gangen med flere UL + medisiner, så føler jeg blir godt tatt vare på En stooor klem tilbake!!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Hei å velkommen Lille diamant ) Håper du kommer til å senke skuldrene her på 2dre tri. Tiden går "skam" fort.... å så mye mer fokus på positive ting her, så kos deg & lykke til på ferden!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Så godt å høre at du blir godt ivaretatt:) Samme ble jeg sist, og også denne gang:) Fikk jo en gutt sist også, så dette blir den 3 gutten. Har ei jente også. De 2 eldste er jo tenåringer så ble et stort hopp til de 2 neste. Var på ul i uke 13+0 og så tyyydelig at det var en gutt der. Ønsker deg all lykke til i morgen. Er sikker på at det kommer til å gå fint denne gangen. Spennende å se om du får rede på kjønn. Synes jeg husker du har et barn til? Stemmer ikke det? Ei jente? Kom med oppdatering når du er ferdig:) Stoooor klem.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Ps. terminen min er 16 oktober. Fikk begge mine gutter ca 11 dgr før tiden:) Jenta ett par dgr over. Når har du termin?
Lille diamant Skrevet 28. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2011 Ul idag visste en aktiv fin liten baby gynokologen mente det var vanskelig å se forskjell på kjønn så tidlig, men syntes jeg så en liten tut mellom beina ett øyeblikk...hehe. Så får vel vente i spenning ang kjønn noen uker til tenker jeg det viktigste var at babyen så frisk og fin ut. Jeg har ingen barn fra før nei, så dette blir vår første er derfor veldig spent på om alt går fint, og håper så veldig på det! På UL idag mente gynokologen at jeg kanskje var kommet noen dager lenger enn vi trodde, så er vel sansynlig at min nåværende termin blir flyttet på den ordinære UL. Men foreløpig er terminen min 8.november
Lille diamant Skrevet 28. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2011 Takk for det Beibifot blir storebror Liker veldig godt at det er mer fokus på det positive her inne, for trenger virkelig å senke skuldrene fremover. Vil helst bare glede meg Lykke til du og!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. april 2011 #11 Skrevet 28. april 2011 Så gøy da:) Kanskje du også får gutt da hehe. Flott å høre at alt stod bra til. Kos dere masse med den voksende magen. Her går det i ett denne gangen med en meeeget aktiv gutt på 9 mnd. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå