Gå til innhold

Kafe med gravid kollega idag..

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Hei,

hvordan går det med dere søte jenter? :)

Her har ting bedret seg litt, tenker ikke like mye på det som skjedde lenger. Og så har jeg sommerferie, klarte meg gjennom eksamen på mandag så da er 1 året godkjent og jeg er klar for et nytt år fra høsten av:)

Har dere noen planer i sommer? Jeg skal bare jobbe og flytte 1 juli, gleder meg sånn:) Blir godt å få et litt større sted, har bodd i en 1roms leilighet/hybel det siste året :o kjenner det blir godt med litt bedre plass hvertfall :)

Håper ting går bedre for dere <3

Ønsker dere en fin dag videre :)

Fortsetter under...

Heia:) Lenge siden nå! Det er litt trøbbel i heimen, så er litt deppa kan man si..

Godt at du snart har ferie:) I sommer skal vi til familie i Tromsø og familien til mannen. Så ei uke til sørlandet:) Håper sommeren bringer bare gode ting!!

I dag fikk jeg min andre mens etter MAen, har hatt murringer siden søndag.. Og har en syklus på 31 dager.. helt nytt for meg.. Har du/dere opplevd dette??

Blir godt å flytte for deg! Bor dere sammen? Så godt at du tenker mindre på det som har skjedd!! Hvordan går det med planlegging av ny baby?

Go klem til dere!!

Trist å høre at det er trøbbel i heimen:-(

Hørtes koselig ut, håper sommeren bringer masse godt til dere og at ting blir bedre for deg! ;-)

Jeg fikk igjen mensen etter 6 uker etter sa‘n.. ikke hatt noen ny mens enda, men regner med den kommer om en liten uke om syklusen er tilbake på ca 4 uker, om ikke må jeg vell vente enda noen uker for å finne ut at mensen bestemte seg for å dukke opp likevell:-P

Ja vi bor sammen, så ikke god plass kan du si, hehe.. ja er godt å tenke mindre på det, hvordan går det med tankene dine? Og jobben?

Kan vell ikke si vi prøver noe annet enn å ha sex når vi har lyst, tror typen får litt hetta om jeg begynner med el tester.. haha.. men blir vi gravide igjen er det kjempe koselig og bra, og tar det litt tid så får det bare bli sånn.. vi skal få oss en kattunge 5 juli så tror det er litt derfor jeg ikke stresser sånn, men klart det er mye i tankene mine..

gruer meg litt til den dagen jeg blir gravid og, kommer ikke til å klare å styre meg når det kommer til shopping av utstyr, klær, osv.. ser bare hvor mye jeg kikker og har lyst å kjøpe til den lille kattungen.. hehe.. <3

God klem tilbake til deg og:-) og krysser fingrene og håper ting blir lettere for deg fremover! Og at en liten spire plutselig sitter igjen, mn for 9 mnd denne gangen ;-)

Hei jenter !

Ikke kjekt å høre at det er trøbbel i heimen selma...men håper som du sier, at sommeren blir god :) Med sol og mange gode minner !

Jeg venter på hjemmeeksamen...torsdag 16 kl. 10 er det ferie :) Vi skal til Finnmark først. Skikkelig bilferie ;)

Så heldig du er som skal få deg katt student !!! Ååå ;) Det skulle jeg gjerne hatt også...men dessverre har mannen allergi. Kattunger må omtrent være det søteste i verden !

Jeg skal hjem i helga. (Østlandet) Det blir koselig ! Skal i barnedåp til min lille, fine nevø :)

Når det gjelder prøving på ny baby, så må jeg vet kunne si at vi har forsøkt denne mnd. Har jo hatt mensen en gang etter SA, så derfor tenkte vi at da prøver vi på nytt...Hadde noen EL-tester liggende fra forrige pp, så brukte de sist uke. Fikk positive tester, så da er det vel bare å vente på om TR dukker opp. Etter EL har jeg spottet hver dag. Irriterende...jeg tror det begynte ca ved EL. Har aldri gjort det før, men vil tro det er kroppen som tuller litt pga SA`n. Skulle egentlig gjerne sett at det gav seg. Vet jo at noen kan blø litt før/under eggløsning, men det har jeg aldri gjort før og det skal vel ikke vare i manga dager ? Jaja...

Håper dere får en flott pinse :)

Bilferie er så koselig :) Elsker det + det faktum at samboeren min elsker å kjøre bil:)

Ja gleder meg vilt til å få den lille kattungen i hus<3 Blir godt med litt liv og selskap. Vet du forresten hvor tidlig vi kan kastrere henne? Vil ikke utsette henne for noe med en gang såklart, men ja.. Samboer har også allergi, men for han går korthårete katter bra, og han går på allergi medisin nesten hele året pga andre allergier.. Har aldri hatt katt før så lurer litt på om dere har noen tips til hva jeg trenger å kjøpe, har alt bestilt en god del da men:p hehe... *håper på å få pakken alt i morgen*

Så koselig med tur hjem, skulle vært en tur hjem jeg også.. Barndåp er koselig :) Håper du får en fin helg hjemme ;)

*krysser fingrene for at spiren sitter for deg denne pp* :)

Ha en flott pinse du også!

• 3 uker senere...

Hei jenter:) er dere her enda? Jeg har vært litt fraværende i det siste... Kjenner enda savnet enkelte dager, ser på de voksende magene på jobb og tenker at det skulle vært meg... Men sånn ble det ikke. Men det er også ganske fjernt at jeg var gravid og at jeg hadde Ma og utskraping. Så tiden og hjernen gjør sitt også heldigvis:) har ferie nå og er i Tromsø hos mamma og pappa:) godt m ferie!

Hvordan har studiene gått? Og hvordan er livet forøvrig? Prøver dere å bli gravide igjen? Ha en fin dAg! Go klæm tel dokker fra mæ:)

Annonse

Hei :)

Så koselig å høre fra deg igjen:)

Jeg er ikke så mye her inne men er innom regelmessig for å se om du hadde skrevet:) Hvordan går ting hjemme, ting bedret seg?

Kjenner meg igjen i det du beskriver, er noe med voksende mager som gjør at tankene kommer. Begynt å jobbe på ikea, og så mye fint barne/baby ting som er der kommer tankene litt, men heldigvis masse å gjøre slik at jeg ikke rekker å tene på mye..

Ferie hørtes godt ut! Håper du får noen fine dager og koser deg masse :)

Studiene har gått bra, bestått på alt:)

Livet forøvrig er bra, stress denne uka med flytting og jobbing og mangel på bil, men tror det ordner seg...

Og neste uke får vi hente kattungen vår<3 Gleder meg sånn, ha noen å dulle med og selskap:)

Prøver vell litt inndirekte, jeg går ikke på noen for for prevansjon, men er ikke noe eggløsingstester eller noe. Tenker det skjer når det skjer uansett.. Blir bare lei meg om vi "prøver" og det ikke lykkes.

Enn du da? Fått mannen med på prøving igjen? ;) Håper hvertfall det :)

Ha en strålende dag:)

Goood Klem <3

Hei!

beklager at jeg har vært fraværende igjen, men det har vært deilig å ha ferie hjemme i byen min hos mamma og pappa:)

Gratulerer med eksamen:) og sommerjobb!! Kanskje jeg ser deg på IKEA? :-)

Vet ikke helt hvordan det går her i huset, men håper at det ordner seg... Jeg har ikke fått han med på å prøve på å lage en liten skatt og lillesøster/bror til jenta vår:( syns det er veldig sørgelig...

Håper deres indirekte prøving gir resulteter!!

Hvordan har du det ellers da?

Det er helt herlig å ha ferie!!! Lange kvelder og late dager:) Snuppa sov til kvart på ti idag!! HURRA!!

Nå er det 3 mnd siden MAen min, og enda kjenner jeg såre stikk i magen hver dag... Savner så sårt den lille, og håper jeg får en ny snart:) Det er lov å håpe!!

Ønsker deg en god natt og en fin dag på jobb i morgen!!

God klæm igjen:)

Det er veldig lov å være fraværende og ikke kikke innom hele tiden når man er på ferie hjemme hos mamma og pappa.. Fins ikke noe som er bedre :)

Takk for det, ja hvem vet.. Kanskje du ser meg på IKEA :)

Krysser fingrene for at alt ordner seg og når ting er litt bedre igjen så vil mannen din også ha en liten skatt til ;)

Takk jeg også, men nå har vi fått ikke mindre enn to kattunger i hus, og må si de tar litt fokuset vekk.. Så de blir nok bortsjemte tenker jeg, blir jo de to små "barna" våre.. Selv om de er rampete og er opp overalt:p hehe...

Uff, kjenner litt av følelsen men syns ting har gått veldig frem de siste ukene, tenker ikke like mye på det lenger... Men kommer innimellom.. Rart hvor fort en knytter seg til den lille spira <3

Ønsker deg en super ferie videre :) Kose deg masse :)

God klem :)

• 2 uker senere...

Hei! Koselig m katt:) vi har ei på snart et år;) vakker lita pusi på ett år snart! Selma har døpt ho t blomster hjerte:) finere kan det ikke bli! Kjenner meg nesten desperat etter å bli gravid igjen... Håper at det blir sånn snart... Har du en fin sommer i drittværet? Og hvordan går det m ny skatt i magen? Klæm

Så koselig:) skjønt navn pusen deres har:)

Kjenner følelsen men tror det vil ta tid her.. Sambo begynner å lure på om nå er den rette tiden.. Men vi får se...

Har hatt en ok sommer, nesten bare jobbet.. Men trives godt på ikea:)

Ingen ny skatt i magen enda, venter mensen alt fra denne uka eller ukene fremover.. Hater syklusen min.. Men men.. Kanskje det klaffer denne mnd men er ikke videre optimistisk..

Hatt en fin sommer du? Kommet hjem fra ferie?

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...