gledebarnet2 Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Er i uke 24 og kjenner for det meste regelmessige og intense spark. Er veldig koselig det da, håper han/hun har det fint til tross for at sparkene kan være litt intense og alle retninger:) Hvordan kjennes deres bevegelser i magen?
andrelillegull Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Heisann:) jeg er i uke 19 å kjenner små dult her å der, har aldri kjent noe til disse små boblene å "gullfiskene" som noen snakkes om, kjente bare plutselig dult en dag di er ennå ganske svake, kjenner dem skjeldet på utsiden, men d kommer seg vell om ikke så lenge
Alida*Englebarn Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Hei! I uke 23 begynte hun å sparke masse, sterke dult til siden og under navlen:-) Når jeg sitter er det mest som dytting og press, men gir jeg henne mer plass så kommer det ordentlige spark:-)
gledebarnet2 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2011 He he, så koselig å lese hyggelige opplevelser:) Rart med de små, for meg er det viktigst at babyen trives der inne uansett om det er intense spark elr hva det er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå