Novadona Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Vi skal reise og være borte i 2 uker med vår lille på da 8 mnd. Vi vil kjøpe noe som er godt for han å sove i. Forslag? Har også hørt at folk gjør det vanlige leggerutinene, og legger de i vognen før man eventuell går ut for en middag (syden) Hva gjør eller synes du?
Piny Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 jeg sikkler på quinny zapp xtra den har helt flat ligge stilling og babyen kan vendes mot deg, pluss man kan feste maxicosisetet rett på trillen men koster nesten 2700 i norge har sjekket litt nett shopping og man kan få den hjempådøren fra utlandet til ca 1700 (men da mister man jo norges gode garantier etc)
Helann og lillebror Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Vi har ikke paraplytrille, men skulle jeg hatt en hadde jeg uten tvil kjøpt MacLaren. Blir liten når den slås sammen og har full liggestilling. Den er også mer skjermet enn mange andre triller, og det er iallfall viktig for vår baby å ikke få for mange inntrykk utenfra når han skal sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå