Tsb Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Har nesten dårlig samvittighet ovenfor han, men føler ingen plass at jeg burde ha det. har lest mange plasser og fått det bekreftet av jordmor at sexlysta kan forsvinne, i mitt tilfelle er den heeeelt borte!, har forklart han at jeg ikke har lyst og har mistet den lysten, men ser ikke ut som han skjønner dette..! han mener vi kan gjøre andre ting, men det har jeg igrunn heller ikke lyst til.. så ofte (nesten hver kveld) legger han seg irritert/sur for han ikke får utfylt sine behov.. hva sier man til samboer da??????? slik at han kanskje skjønner dette??
Gjest Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Jeg har faktisk litt dårlig samvittighet for min samboer, men jeg har litt sexlyst da. Vi hadde en ganske stor krangel om det på søndag, men etter vi prata om det bedra alt seg. Han skjønner at jeg ikke alltid har like lyst på sex og det har ikke han heller. Lovte å forbedre meg på sexlivet litt så da ble alt bra Hehe
Tsb Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2011 hva sa du til han da? syns bare det kanksje blir galt av meg og love å forbedre sexlivet, når lysta ikke er der..
Gjest Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Når lysta er der så skal jeg ikke gjøre noe først osv Da er det hoppe i sengs. Hehe Jeg har en tendens til å måtte gjøre ferdig ting først osv Også ba jeg i tillegg om forståelse om at det er ikke så lett for meg å begynne å bli stor når jeg ikke er vant med det lenger så føler meg som en sjøku (IKKE vondt ment hvis noen tar den feil), og at jeg må bli vant til at kroppen ikke fungerer som før. Ting kommer til å bli bedre. Jeg må bare bli vant med kroppen og bli kvitt kvalmen osv. Alt ordner seg nok
<3 meg og den lille <3 Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 hos oss er det motsatt. han som ikke vil "skade" (selv om han vet han ikke gjør det). jaja orker bare ikke lage krangel ut av det.. får klare meg på egen hånd hehe.
Tsb Skrevet 26. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2011 hehe, ja emange måta å klare sæ sjøl på tænk om mannfolkan å kunne ha funne ut av det avåtel
Åse❣ Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Samme her, har aldri hatt så dårlig sexlyst som nå. Fikk plutselig skikkelige teite tanker om både kropp og det å være gravid. Pluss en helt ny kropp å forholde seg til, den funker jo ikke helt som den pleier! Ikke lett å bli større og større heller, selv om man så godt vet at det er for et lite mirakel og ikke bare at man blir feit. Jeg fortalte til slutt alle de skrudde tankene jeg hadde, følte det var viktig at han forstod hva som rørte seg i hodet mitt. Burde kanskje latt være for nå har ikke han lyst heller huff får håpe det bedrer seg, har ikke gjort noe siden jeg var ca 10 uker på vei... Nå er jeg 25. Må jo ha litt kosetid før babyen kommer
zassy☆ Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Hei TsB, som Åse over her sier vil jeg foreslå å snakke ut om dette skikkelig, forklare han hvorfor du ikke har lyst, om du føler deg sliten osv. Men samtidig så vil jeg si at lyst kommer som regel ikke av seg selv alltid heller..Kanskje finner dere en passelig mellomvei for dere? Jeg merker iallefall selv at jo mer sex jeg har jo mer lyst får jeg Så hvis dere prater om det og du sier at du kan gi en innsats for din egen lyst også så kanskje han kommer deg mer i møte og slutter å være sur de dagene det ikke blir..Hva med å kose mere uten at det skal være et "press" til å ha sex? Da kan det hende at lysten din kommer uten at du tenker over det Det virker nå som dere har kommet inn i en ond spiral..tror ikke jeg heller hadde hatt lyst til å ha sex med noen som furter over det på en måte Håper dere finner ut av det!
*nr4isommer* Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 hos oss er det heeelt motsatt...her får han seg mer enn han orker nå som jeg er gravid, er klare hele tiden, spør tilogmed om han kan komme å ta matpausen hjemme;-) hehe... slik har det egentlig vært alle gangene eg har vært gravid. :-) så vi er bare glade for at det er slik... ellers kan kansje et tips være å prøve andre ting, lag en ny vri, del tanker og fantasier... og ikke minst prat om det og møtes på midten. som sakt over er det ofte slik at jo mer man har sex jo mer vil man ha;-)
Prompeloff Skrevet 27. april 2011 #10 Skrevet 27. april 2011 Jeg kunne nesten ønske at sexlysta var mindre. Dessverre har vi det også motsatt. Jeg vil ha sex konstant, mens kjæresten er usikker og forsiktig i forhold til den voksende magen. Er 30+4 nå, så magen begynner å bli ganske så merkbar Selvom han sier at det skyldes lille prinsessa og at han fortsatt tenner på meg, så får hormonene mine til å tenke og frykte det verste. Å gå fra å være svært aktive med tanke på sex til å bli mer passive, er enklere sagt enn gjort for min del.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 28. april 2011 #11 Skrevet 28. april 2011 Hos meg er det samboer som er vanskelig ja..... Jeg vil, men han har ikke lyst :/ Forrige sv.skap var det helt motsatt, å det respekterte samboer. Så jeg kan jo heller ikke tvinge han. Men men bare å komme seg igjenom det. Så om ca1 år når jeg er klar igjen etter fødsel, så blir det nok heisannoghoppsann!!!!
zassy☆ Skrevet 28. april 2011 #12 Skrevet 28. april 2011 Men det står jo overalt at sex ikke er farlig når man er gravid, får ikke samboerene deres det med seg? Dere som sier over her at det er han som gjør seg vanskelig Ta det opp med jordmor så han virkelig forstår det da eller var det andre grunner jeg ikke fikk med meg? Her tenner mannen mer enn noensinne siden jeg ble gravid Merkelig nok når man har mage og alt, hehe. men klager ikke jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå