elvine2011 Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Jeg er i uke 35, og har gått opp 8kg. Godt fornøyd med det. Har hele tiden vært bevisst på å bevege meg ved å gå turer, og forsøkt å spise noenlunnde sunt. Hvor mye har dere gått opp?
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 +1 i forhold til startvekt, men gikk ned 7-8 kg i forbindelse med kvalme fra uke 10 - 20. Er også 35 nå. Mesteparten av det jeg har lagt på meg er vann iflg legen. Så forsvinner vel kjapt etterpå.
SuperMoM <3 Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Jeg har gått opp 16,4kilo og er i uke 31+1. Bekymrer meg ikke så veldig da jeg har 2-3 i ødem,så jeg vet en del er vann. Og at tvillingene ligger litt over gjennomsnittet hver,i forhold til om det hadde vært 1 baby i magen ^^, 2 fostersekker fulle i vann og 2 morkaker Jeg skulle gjerne gått turer hver dag,men kan ikke det da jeg har ganske kraftig bekkenløsning og jeg heller må fokusere på å bruke kreftene på de 2 barna jeg har fra før. Føler meg ikke så veldig stor da,men bilder ligger på siden min ^^,
paper Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Uke 35, opp ca 5-6 kg:) Men, jeg har harr problemer underveis med mage/tarm- ellers ville det ha vært myyyyye mer- GARANTERT!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå