Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk.. :) Jeg tør ikke å tro på at jeg kan være gravid før etter torsdagen... Har blitt skuffet så mange ganger før så...

Skrevet

Ja, har opplevd å bli skuffet mange ganger jeg og :-(

Du får svi av en i morgen tidlig ;-) Det skal jeg!

Skrevet

Jeg har ikke ikm før 14/5, men jeg har så utrolig lyst til å teste...Men det er vel ikke noe vits, siden jeg bare billigtester. Må få kjøpt meg en cb digital til uka:-)

Lykke til med testingen. Nå er det ikke lenge før det er vår uke:-)

Skrevet

Hei,

jeg har IKM 12 mai, og fikk svakt positiv CB i dag tidlig :-D. Men nå har jeg jo testet positivt før IKM 3 perioder på rad, og så blir resultatene borte igjen, så vi er tydeligvis gode på å befrukte, og dårlige på å beholde....

Vi krysser fingrene for at det går denne gangen! Hold deg godt fast lille venn......

Skrevet

Jeg fikk negativ cb i ettermiddag, men hadde vært på do 2 timer før da, så var forventet.. Har vært skikkelig kvalm i dag, og brystene er skikkelig ømme og sensitive... Var vondt og trene i dag og... :( Er 11 dpo i dag, men håper jeg tester positiv på onsdag...

Skrevet

OMG

Hei, melder meg inn her jeg...

Jeg har IKM 13.05...

Vi har i det siste giff f i å prøve pga sykdom.. men har de siste dagene hatt stikkinger i magen og jeg ble i dag plutselig klar over at jeg ikke har likt ting jeg vanligvis liker.. så for moro skyld tok jeg en EL test..

Og da begynte rommet å snurre og magen vrenge seg... for den var POSITIV!! er jo ca 11 dpo.. så den skal ikke være positiv nå.. tør ikke håpe for er så redd for å bli skuffet... en venninne av meg som prøver testet positivt gravidtest før IKM nettopp.. men hun fikk tanta alikevel..

Jeg får ikke sove nå.. Jeg MÅ kjøpe g-test! jeg må vite, men er livredd..

EL testen var veldig positiv og kom kjapt.. hverken meg eller sambo får sove nå... Det verste er at jeg heller ikke har lagt merke til at jeg hadde ingen pms plager før nå.. jeg har ikke fått det heller. Jeg får alltid ømme pupper, men eneste jeg har er to kviser på haken...

OMG OMG

Skrevet

Bare 2 dager til jeg har ikm. Har vært utrolig kvalm de siste dagene,og har ømme og hovne pupper.MEN, det var jeg før forrige ikm også,så tør ikke håpe for mye. Har ikke tenkt å teste før til tordagen.Tok en test 1uke før ikm,og den var negativ.

Er spent,men redd jeg bare blir skuffet når tanta kommer.

Skrevet

Svak strek hos meg i dag, men tør ikke håpe for mye enda. Er ca. rundt IKM nå, og har de siste dagene hatt blendahvite tester. Gru-gleder meg til testen i morgen... (om ikke tanta har kommet enda)

Skrevet

Oooh :) spennende :)

Krysser fingrene mine :)

Skrevet

Takk for det :-) Prøver å innstille meg på skuffelse i morgen, men kjenner jeg har bygd opp forventningene ganske mye i dag... :-b

Når har du IKM?

Skrevet

Jeg fikk posetiv test i dag på ikm, hurra hurra!

Har hatt en del symtomer i noen dager nå, trøtt, uvel, humørsyk og mannen har sagt at jeg er da fryktelig hissig for tiden :knegg:

Skrevet

Denne er positiv så lenge streken kom før fristen. En strek er en strek. Min så sånn ut på 11 dpo, så tok jeg en digital som sa "Gravid" :-).

Skrevet

Har IKM til lørdag, og tok en billigtest i morgens. Og jammen var det ikke en svar rosa strek:o) Følte det på meg. Dette er den eneste mnd der jeg ikke har hat alle symptomene. Ikke sikker enda, så tar en test fredag eller lørdag med en CB.

Helt utrolig!

Skrevet

2 negative tester i dag... :-b

Skrevet

Jeg har ikm på fredag den 13 av all ting, men tok en test i dag tidlig, og der kom det en rosa strek gitt. :) Den er ganske tynn, men jeg ser den...Så da er det å vente til etter den 13 å se om det stemmer...

Skrevet

Så spennende :)

Jeg harog IKM på fredag den 13., og tok og en test i dag, men negativ :(

Men noe rart er på gang for kroppen min er ikke slik den pleier å være med pms.. har nesten ikke pms nå..

Men får vente og se, tviler på at det skjedde denne gangen..

Skrevet

tok en cb+ test idag.

de gangene jeg har brukt denne har det altid vært helt blendahvite tester. har også hørt om de berømte sytrådtynne strekene.

men jeg fikk opp en tykk lyyyyyseblå/grå strek. ser streken uten å lete etter den. men den er super duper SVAK. tok strimmelen ut av testen å da vises det enda bedre. får frem mer blåskjær i streken også da.

erfaringer og tanker ønskes :)

er 11 dager dpo (dager siden EL)

har symptomer også. nipplene har vært super såre og ømme siden dagen etter EL og det hele er blitt mer ømme.. TRØTT. tørst. murringer i mage og rygg.. igår våknett jeg kvalm og svimmel.som gikk over etter hvert. litt uvel utover dagen.. kvalm på morgenen og formiddagen idag også..

en del stikkinger også. og har følt at jeg er gravid helt siden EL

Skrevet

Da fikk jeg to streker i dag:-) Håper at spiren holder seg der inne til ca 23 januar.

Skrevet

Gratulerer til alle dere som har testet positivt :-)

Tok selv en test i sted bare for morro skyld, og det kom opp en svak strek før 5 minutter. Ser den uansett hvordan jeg snur testen :-p Har vell IMK i helgen tror jeg. Skrev litt lengre oppe at jeg trodde rundt 11-14.mai. Har testet tidligere i uken, men da dukket det ingen strek opp.

Skrevet

melder meg ut herfra.. testet svakt positiv onsdagsmorgen og torsdagsmorgen med cb pluss.. Jeg begynte å blø onsdagskveld. lyst rødt blø. Blør enda. mye mørkere og med levret blod. blødde ut to bind i natt. tror aldri jeg har blødd så mye. kunne være fire uker idag. så d er jo ganske tidlig. men jeg har vist jeg hva gravid helt siden EL.

da har jeg hatt to sa iløpet av 1 år. (Som jeg vet om) ;(

håper dere alle tester positivt. lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...