frk86 Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Forventet mens er 12.mai..og el denne uken. Noen flere som som går å venter?
Snelafel Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Forventet mens er 11-14.mai. Ustabil syklus :-)
Snelafel Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Forventet mens er 11-14.mai. Ustabil syklus :-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Ligger på vippen mellom uke 18 og 19. Hadde EL-slim og stikninger både søndag og mandag, så henger meg på begge trådene så lenge :-) Er alltid spennende å skravle dagene mellom EL og IKM :-)
frk86 Skrevet 28. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2011 Moro å prate med noen i ca samme syklus:) Bruker dere eggløsningstester? Jeg tenkte jeg skulle teste i dag kanskje. Hvor lenge har dere prøvd?
frk86 Skrevet 28. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2011 Moro å prate med noen i ca samme syklus:) Bruker dere eggløsningstester? Jeg tenkte jeg skulle teste i dag kanskje. Hvor lenge har dere prøvd?
Mammapudding Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Jeg var egentlig i ikm uke 17, men i stedet for mensen har jeg fått positive el-tester som så ble negativ igjen, så håper el var på mandag/tirsdag da og ikke bare lurte meg igjen!! Er ganske forvirret av dette og litt usikker på når ikm er nå da, men en eller annen gang i løpet av uke 19 bør den vel komme om den har tenkt til det..ser jo helst at den ikke kommer selvsagt Sist jeg hadde mensen var 17.mars, og så en liten blødning 24.mars..så her er det bare krøll
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 28. april 2011 #8 Skrevet 28. april 2011 Har ikke brukt el-tester enda, men vuderer det neste pp om ikke spiren sitter nå. Har bare prøvd siden jul, men har en liten på 17 mnd som vi brukte lang tid på. Regner med det tar tid nå også, så stresser egentlig ikke så veldig. Men har selvfølgelig allerede begynt å kjenne etter symptomer... :-b Har vært så sinnsykt oppblåst og hatt mageknip i dag, men det er jo sikkert bare dårlig mat eller noe. Kan neppe kjenne noe allerede 3-4 dpo?
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 29. april 2011 #9 Skrevet 29. april 2011 Er skjelden jeg kan melde meg inn i en ikm klubb. Har altid hatt lange og ustabile sykluser. og ikke hatt peiling på når hverkem el eller ikm har vært. brukt cb fertilitetsmonitor noen mnd og aldri funnet el på den. da syklusene mine har vært for lange. brukt vitex neste 3 mnd og syklusen min er blitt kortere og kortere. sist syklus hva på 38 dager.. idag fikk jeg max på fertilitetsmonitoren Så da er IKM 13. mai. 31 dagers syklus denne mnd. og den siste pp
lida74 -G10-spire- 24.01.12 Skrevet 29. april 2011 #10 Skrevet 29. april 2011 Trodde at jeg var ikm 20, men det viste seg hos gyn i dag, at jeg er ikm 19:-) Slenger meg derfor med her. Jeg har el i morgen og ikm 14. mai. På ul i dag viste det seg at jeg har 2 "egg" som "slipper" i morgen. Håper at jeg skal lykkes på første forsøk, men håper at det blir bare en...Lykke til alle sammen:-)
Snelafel Skrevet 30. april 2011 #11 Skrevet 30. april 2011 Så gøy at det er flere som har hengt seg på da :-) Jeg bruker EL-tester litt nå å da. Samboeren min er som regel bortreist når jeg har EL. Kjipt i grunn :-(
lida74 -G10-spire- 24.01.12 Skrevet 1. mai 2011 #12 Skrevet 1. mai 2011 Da er el over, og det er bare å vente på ikm om to uker. Håper at tiden går fort:-)
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 1. mai 2011 #13 Skrevet 1. mai 2011 jeg hadde el fredag. eggløsningsblødning natt til lørdag. aldri opplevd d før. Vi har gjort d vi kan får å få d til å klaffe. så nå venter vi bare på positiv test
Snelafel Skrevet 1. mai 2011 #14 Skrevet 1. mai 2011 Ja, skal bli spennende å se om det blir noen positive tester :-) Tror ikke det blir det for min del men. Krysser fingrene for dere andre :-)
frk86 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #15 Skrevet 3. mai 2011 Jeg skal ikke ha mensen før 12.mai, men våknet i dag tidlig var jeg så utrolig kvalm og kastet opp. Så da begynner man jo å håpe.Selv om det er altfor tidlig å være kvalm uansett,hehe. Har ikke testet el denne måneden,men den er nok over,så bare å håpe:) Noen som syns de har noen sympt?
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 3. mai 2011 #16 Skrevet 3. mai 2011 er dpo 4 idag. har hatt ømme å såre brystvorter siden el. nå er puppene i tilegg ømme. har sting og er øm på høyre side. værre når jeg går. mensmurrinng både i mage og rygg idag. for tidlig med festesmerte? blir fort sulten.. leste andres symptomer inne på ei anna side. å mange som kjente d ganske tidlig. er forkjølt og høyere temp en vanig. MYE flytende utflod.
2jentemamma Skrevet 3. mai 2011 #17 Skrevet 3. mai 2011 Ikm 9 mai, ekstemt trøtt, kjempe opplåst (må holde inn magen så jeg ikke ser gravid ut) og veldig sulten! Men syns det er litt tidlig med så sterke symptomer, så jeg vet ikke...
Mammapudding Skrevet 4. mai 2011 #19 Skrevet 4. mai 2011 Tror jeg er 9 dpo i dag..ingen symptomer :/ Var så sinnsykt sulten for 2 dager siden, sånn sulten som jeg er rett før mensen kommer, så var redd den var på tur..men det var bare den dagen, etter det har jeg ikke merket noe. Ingen såre brystvorter eller ømme bryst, ingenting! Vet ikke om el var heller, men vi får se..hadde positive el-tester i alle fall og nå er de negative, tester hver dag i tilfelle kroppen prøver på nytt IKM er ca 10.mai
vår første 19 mnd prøving Skrevet 4. mai 2011 #20 Skrevet 4. mai 2011 Forventet mens er 14 mai El imorgen , blir å teste denne runden!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 6. mai 2011 #21 Skrevet 6. mai 2011 Her var det jammen lite aktivitet, enda det nærmer seg IKM med stormskritt... Hvordan går det, jenter? Noen flere som har begynt å teste? Jeg tok en i dag, og kan med en utrolig godvilje mene at jeg så en liiiten strek. Men kan godt være at jeg så syner. Er i hvert fall spent på dagene framover, nå skal det testes :-) Gleder meg! Sist pp var alle testene HELT blendahvite, så har et lite håp etter dagens, hehe.
Mammapudding Skrevet 6. mai 2011 #22 Skrevet 6. mai 2011 Så spennende Tigerlise, håper du ser en klarere strek i morgen Jeg tester med el-tester så langt og de er negative. 11 dpo i dag. Har ikke hatt et eneste symptom før i dag, den ene puppen er øm og begge følse tyngre når de slippes ut av bh-en Jeg er aggressiv som fan og har hatt milde menssmerter i dag..Regner med det er pms, men har så lyst å ta feil! Kommer ikke til å teste med graviditetstest før mandag, men tester med el-tester hver dag.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 7. mai 2011 #23 Skrevet 7. mai 2011 Hehe, her er også agressiviteten på topp :-) Testen i dag var nok blendende hvit, så psyker meg opp på at det blir en ny pp snart. Er selvfølgelig tidlig enda, så skal nok fortsette å teste til tr kommer bankende på døra...
Snelafel Skrevet 7. mai 2011 #24 Skrevet 7. mai 2011 Heisann jenter! Tok en test bare for å sjekke, men den var negativ. Er trøtt for tiden, veldig kvalm, mye luft i magen og murringer nederst i magen. Siden syklusen min er litt på bærtur, så er jeg usikker på når jeg skal ha mensen. Men tipper det er rundt 11-14.mai :-) Tenkte jeg skulle ta en ny test i morgen, med morgenurin bare for å se! Flere som skal teste i morgen eller? :-)
rose 85 Skrevet 7. mai 2011 #25 Skrevet 7. mai 2011 Forventet mens 12 eller 13 mai. Tok en test i dag tidlig, og jeg ser en tynn tynn strek, men nå skal jeg ikke teste igjen før torsdag, hvis jeg klarer det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå