Trultetryne Skrevet 16. mai 2011 #51 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har IKM 21. mai. Dumme meg måtte jo teste i dag tidlig, og den var jo selvfølgelig negativ.. det er nok uansett altfor tidlig. Jeg har noen symptomer, som trøtthet og murringer. Har egentlig en god følelse denne mnd, og vet vi traff el siden jeg brukte el-tester. Nå skal jeg ikke teste mer før lørdag, så da får vi vente og se
Rime Skrevet 18. mai 2011 #52 Skrevet 18. mai 2011 Nei tror ikke det går denne veien likevel, testet på mandag og den var blendahvit, og i dag kjenner jeg litt på noe som minner om at tr er rundt hjørnet, så den dukker vel opp. Jaja, da går vi over i pp 19, eller pp 11 siden ma. Men klart alt håp er jo ikke ute før den faktisk dukker opp. Lykke til videre denne uken jenter!!
Vims80 Skrevet 18. mai 2011 #53 Skrevet 18. mai 2011 Hadde IKM 17.mai, men ble ingen grunn til ekstra feiring. Tanta har enda ikke kommet, men alle testene er negative. Håpet har alt forsvunnet, så nå kan tanta bare komme med en gang. Hadde vært gøy om noen testen positivt snart:)
Trultetryne Skrevet 19. mai 2011 #54 Skrevet 19. mai 2011 2 dager til ikm. I går kveld hadde jeg skikkelig hodepine og var kvalm, tror det var litt selvforskyldt fordi jeg glemmer å drikke nok vann :/ Var heldigvis borte da jeg sto opp.. Av symptomer har jeg litt murringer i mage og korsrygg, småkvalm enkelte morgener (mest innbildning tror jeg..), ømme pupper. Jeg har bestilt tester, og håper de kommer i dag
Barbarella og froskebarna Skrevet 19. mai 2011 #55 Skrevet 19. mai 2011 Hei! Jeg hører vel til her... IKM lørdag, og har fått positive tester. MEN negativ blodprøve! Skjønner ingenting, og tør ikke tro at jeg er gravid ennå. Tok blodprøve i går morges, og den var negativ. Har så mye gravidsymptomer at jeg ikke helt trodde på det, og tok en graviditetstest senere på dagen - positiv! Veldig svakt, men helt klart positiv. Har til sammen tatt 5 tester nå og alle er positive. Men er redd dette er en kjemisk graviditet eller noe sånt, siden blodprøven var negativ. Den skal vel være mer til å stole på?
Nutte87+ februar spire! Skrevet 19. mai 2011 #56 Skrevet 19. mai 2011 da lister jeg meg ut herfra... fikk tr i dag =( veeldig skuffa og lei meg. Trodde virkelig den satt denne gangen. Men vi prøver igjen i juni. så får vi håpe det går da. Masse lykke til alle sammen! Jeg krysser fingrene for dere =))
Engodmagefølelse Skrevet 20. mai 2011 #57 Skrevet 20. mai 2011 Kjedelig Nutte! Men lykke til i juni:) Her har ikke tr kommet enn så lenge (trodde ikm var tirsdag i utgangspunktet, men syklusene har vært ujevne i det siste så ikke sikker på det). Testet negativt på onsdag og nå er jeg tom for tester. Har bestilt men tror ikke de kommer før over helga så vurderer å kjøpe en på apoteket i mellomtiden. Er så klar for å få et svar på den ene eller andre måten. Fortsatt litt symptomer med trøtthet, så sulten at jeg er kvalm og ikke orker mat når jeg våkner og ømme pupper innimellom, men synes liksom ikke at det har tatt seg opp over de siste ukene. Heller motsatt. Var mye mer kvalm f.eks rett etter det jeg mener var eggløsning. Hmmm.. Får vel bare vente og se!
Trultetryne Skrevet 22. mai 2011 #58 Skrevet 22. mai 2011 Ingen tr her enda. Hadde ikm i går, men testen på morgenen i går var negativ så jeg regner med tr dukker oppp i dag eller i morgen. :/
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 22. mai 2011 #59 Skrevet 22. mai 2011 Ingen tr her heller! Men aner jo ikke om syklussen min er stabi. Tok en test på onsdag den var negativ. IKM var på tirsdag! Så har egentlig mistet trua.. Tar en ny test på torsdag, om ikke tr har kommet da.
Engodmagefølelse Skrevet 22. mai 2011 #60 Skrevet 22. mai 2011 Her er heller ingen tr kommet.. Negative tester og avtagende symptomer minus trøttheten, så har lite tro på at jeg bare produserer hcg sent. Håper bare det ikke går så alt for lang tid nå før jeg får et eller annet svar! Lei av å vente og lure!
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 23. mai 2011 #61 Skrevet 23. mai 2011 Hvordan går det med dere jenter? Noen som venter på positiv eller tr??? Det gjør jeg! Håper ikke jeg er alene
Trultetryne Skrevet 23. mai 2011 #62 Skrevet 23. mai 2011 Her kom tr i går kveld, så da er det bare å satse igjen neste mnd. Da går vi for skuddårsbarn!
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 23. mai 2011 #63 Skrevet 23. mai 2011 Tipper at jeg kommer dultende etter
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 24. mai 2011 #64 Skrevet 24. mai 2011 Og jammen sa jeg smøre Da prøver vi igjen neste på Ikke dumt med et vår barn heller da !!!
Gjøkeredet③ Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #65 Skrevet 24. mai 2011 Åhhhh. Jeg blir seriøst gal... Er 5 dager over det jeg trodde var min IKM nå, men det skjer jo ingenting.. Tester negativt, og det er jo forsåvidt greit, men kan ikke bare den forbanna mensen komme nå så jeg kan komme meg videre med dette prøveprosjektet! Det tok 38 dager mellom 1. og 2. mensen etter baby, også 30 dager mellom nummer 2. og 3. også 28 dager mellom mensen nummer 3 og 4. Var såååå sikker på at jeg var inne i de gode gamle rutinene, og nå er det 33 dager siden forrige mensen, og jeg tror jeg ermer sur fordi jeg ikke er regelmessig enn at jeg ikke er gravid! Åhhhhhh!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå