havrebodl Skrevet 10. mai 2011 #26 Skrevet 10. mai 2011 Symptomer? Hm.. Føler at symptomene kun kommer i det jeg tenker at jeg faktisk kan være gravid.. hehe.. Da kommer plutselig murringene i ryggen;) Meen prøver å fortelle meg selv at jeg ikke må bli skuffet når tanta nok en gang melder sin ankomst.. *sukk* Dere andre da??
Engodmagefølelse Skrevet 10. mai 2011 #27 Skrevet 10. mai 2011 Jeg kjenner etter litt for mye tror jeg! Hehe;) Har hatt såre pupper innimellom, vært småkvalm og hatt "nervøs mage" om dere skjønner hva jeg mener da (som rett før man skal holde tale el.) hele uka. Endel mensmurringer har det også vært, men det har jeg hatt flere ganger uten at det har vært noe. Og så hadde jeg en rar metallsmak i munnen i går kveld.. Inbiller jeg meg ihvertfall! Huff! Blir skuffa om det ikke har klaffet nå asså. Aller mest fordi psyken min har klart å spille meg et så grundig puss i tilfelle!
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 10. mai 2011 #28 Skrevet 10. mai 2011 Hehe, Har det akkurat som deg mamma09! Men går på noen svake medisiner, så skylder på de en uke til, eller så.... teste til helga kanskje ikm tirs. Når har du ikm mamma09?
Lykke ♂ + ♀ = ? Skrevet 10. mai 2011 #29 Skrevet 10. mai 2011 Hei jeg har liksom ikke en fast syklus, varierer slik fra måned til måned. Håper jeg hadde EL forrige uke, isåfall var det 14 dager etter første mensdag, åsåå dro mannen på jobb. Håper virkelig det er noe på gang, føler meg tung i underlivet, har hatt perioder med stikking. Er helt fersk i gamet så må vell kanskje forvente tr neste uke, men jeg er evig optimist
Noah 08. Skrevet 10. mai 2011 #30 Skrevet 10. mai 2011 Åhhh... tror kroppen og syklusen min er på bærtur igjen :-/ har ikke hatt el enda.. er på dag 21 nå.. har hatt fine sykluser på 32-33 dager de to siste gangene,men nå ser det dårlig ut.. pcos er no hærk:( glir stille inn i IKM uke 21 da.. Lykke til med testing neste uke damer :-)
Engodmagefølelse Skrevet 11. mai 2011 #31 Skrevet 11. mai 2011 Jeg har ikm tirsdag etter sånn syklusen min er til vanlig, men de siste månedene har den vært litt lenger så kanskje mellom tirsdag og tirsdag:)
Rime Skrevet 11. mai 2011 #32 Skrevet 11. mai 2011 Jeg har ikm på 17 mai. Pleier som regel å ha tonnevis med symtomer, men denne gangen er jeg så innstilt på at det ikke er noe denne gangen heller, så no har jeg absolut ingen symtomer, annet enn litt murringer i magen inn i mellom, hehe, og jeg bruker ha alt! Jo ufattelig dårlig humør i går og dagen før, men det er jo pms.
RTL Skrevet 11. mai 2011 #33 Skrevet 11. mai 2011 Hvor lenge etter positiv test har dere sex egentlig??
snopy Skrevet 11. mai 2011 #34 Skrevet 11. mai 2011 Hei. Nå er det lenge sidan jeg har vert her inne. Prøver på nr 3, og vi er nå inne i første forsøk...Ikm 17.mai:) Blir spennende..Har mange symptom,men det har jeg alltid.... Ha en fin kveld jenter...
Lykke ♂ + ♀ = ? Skrevet 12. mai 2011 #35 Skrevet 12. mai 2011 har IKM rundt 20, dæver av ventetid snart... har ikke mange symtomer, men har en rar magefølelse. Dette er vårt første..
Engodmagefølelse Skrevet 12. mai 2011 #36 Skrevet 12. mai 2011 Snart uke 20 nå heldigvis! Når skal dere teste da damer? Jeg har kjempelyst å gjøre det allerede, men det er vel ingen vits for hcg er neppe høyt nok om jeg skulle være gravid. Slitsomt å tenke så mye asså! Ikm mellom tirsdag og torsdag (skrev tirsdag og tirsdag tidligere i tråden, men det var trykkfeil) og tenker jeg tester på tirsdag. 17 mai og en koselig dag å evt finne det ut på
Gjøkeredet③ Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #37 Skrevet 12. mai 2011 Hvor gamle er dine barn Snopy? Føler jeg husker deg fra tidligere...
[Marie] Skrevet 13. mai 2011 #38 Skrevet 13. mai 2011 Hei! Jeg melder meg inn her. IKM 17. mai som mange andre. Føler noe spes. med denne pp Symptomene er konstant murring/smerter i magen. Mest på venstre side. Testet i dag 9 dpo først med EL-> svak positiv, G-test->ultratynn strek. Og tørre lepper (leppepomade hjelper ikke). Er det et symptom? Flere som har det?
[Marie] Skrevet 13. mai 2011 #40 Skrevet 13. mai 2011 Det kommer an på hvilken test du bruker. CB anbefaller vel å teste på IKM, tidligst 4 dager før. Med A1 sine tester kan du teste allerede 7 dager før IKM.
snopy Skrevet 14. mai 2011 #43 Skrevet 14. mai 2011 hei:) Har to barn på snart fire og snart sju:) Så da er det vel på tide med nr tre... hvor gamle er dine barn Alle gode ting er tre???
havrebodl Skrevet 14. mai 2011 #44 Skrevet 14. mai 2011 Spennende nå som vi straks går inn i uke 20! Mulige symptomer: -Ømme pupper -Murring i korsryggen -Ilinger i låret (visste ikke det kunne være et symptom før jeg kom over nettsiden jordmorsiri.no) Kjedelig at symptomene sikkert bare er et tegn på at tanta er like rundt hjørnet...... Hvis ikke det klaffer denne måneden så blir det en lengre pause fra dinbaby.com.. Har hatt lyst på baby i 2 år nå.....
Nutte87+ februar spire! Skrevet 15. mai 2011 #45 Skrevet 15. mai 2011 Hadde EL 5 mai og IKM 19 mai =) er veldig spent!! Er mer sliten, hatt en del mensen smerter med smerte i korsryggen og nedover lårene, ømme bryster og veldig svimmel og ør! Så jeg håper så inderlig at det er en liten en her =) Masse lykke til alle sammen!
Rime Skrevet 15. mai 2011 #46 Skrevet 15. mai 2011 Ikm 17 eller 18 mai tror jeg. tok en test i dag tidlig. Veldig veldig svak blå strek, like bred som den andre, dukket opp, men jeg vet ikke heilt. Har opplevd sytråtynne streker før og tr har kommet, men denne var som sagt ikke sytråtynn, så e får teste igjen i morra eller på tirsdag eller noe. Testet i dag med CB, håper virkelig den blir sterkere, men vet nå ikke. symtomer, vonde bryst, av og til litt vondt i magen og trøtt. lykke til jenter, vi får krysse fingrene!
Vims80 Skrevet 15. mai 2011 #47 Skrevet 15. mai 2011 Så gøy å lese at noen har fått utslag på g-test:) krysser fingrene for at streken din Rime blir sterkere. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å vente til IKM, og svidde av en test i dag tidlig. Blenda hvit var den, så har ikke den store trua denne måneden. Andre som har begynt å teste?
Engodmagefølelse Skrevet 16. mai 2011 #48 Skrevet 16. mai 2011 Og da var vi plutselig i uke 20!! Gratulerer med positiv test Rime:) Jeg har gått på samme blemma som deg Vims 80! MÅTTE bare teste i går. Har hatt en sånn god følelse på at det har klaffet og kjent endel symptomer. Testen var imidlertid negativ! Fant etterpå, ved å se på sykluskalenderen min, ut at jeg egentlig har hatt ganske ujevne sykluser i det siste (28-34 dager) så var kanskje litt tidlig å teste på dag 27.. Ja,ja.. Vi får nå bare se. Har egentlig begynt å forberede meg på neste pp, men sålenge tr ikke er her er det vel håp i et hengende snøre! Hvordan er det med dere andre da?
Nutte87+ februar spire! Skrevet 16. mai 2011 #49 Skrevet 16. mai 2011 jeg har ikke testet enda, men skal teste 19 mai! er kjempe spent! har fortsatt symptomene og fått en del luft de siste dagene. Føler meg nesten litt forstoppa. Krysser fingrene for dere andre her inne som skal teste!! Masse masse lykke til alle sammen =))
bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!! Skrevet 16. mai 2011 #50 Skrevet 16. mai 2011 Har ikke testa ennå, men i morgen da!!! Har mange symtomer, kvalm og uggen, tisser som bare det. Så jeg satser ALT på at tante rød og onkel PMS har tatt ferie:P Gratulerer med morgendagen og lykke til med testinga folkens:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå