Gå til innhold

***IKM Uke 20***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var det vel egentlig bare å begynne på an igjen?

Who's with me? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror at jeg hører til her. Har mest sannsynlig el 2. mai og ikm 16. mai. Kanskje det blir mye å feire 17. mai:-)

Skrevet

Hiver meg med her.. el ventes ca 8 mai, ikm 22 mai:)

Er veldig skal/skal ikke for dette blir isåfall den første aktive prøveperioden :-))

Hadde egentlig tenkt å vente til neste pp.. men så er det jo ikke sikkert det blir klaff nå heller da ;)

Lykke til!

Skrevet

Jeg tror jeg blir ganske lik som deg Noah+ babyønske ;o

Skrevet

Så bra at denne tråden endelig ble startet. Har ventet i noen dager:) Har EL 3.mai, og IKM 17.mai. Har vært litt uheldig tidligere med prøving, men satser på at Pergotime og progesteronstøtte gir hell:)

Skrevet

Ja,blir spennende fremover ;)

Akkurat kommet inn etter en joggetur.. prøver iherdig å miste noen kilo før spira sitter :)

Skrevet

Slenger meg med her!

EL 3 mai, og ikm 17 mai ! Spennende!! :) Første pp for oss, og barn nr to :)

Skrevet

Jeg hopper på denne jeg å:)) EL 3 mai og ikm 17 mai:) Blir nr 4 hvis den sitter:)

Lykke til jenter<3

Skrevet

Da blir vi jo en liten gjeng da ;o)

Skrevet

Da viser det seg at jeg ikke er ikm uke 20, men ikm 19. Håper at det går bra med dere neste uke når prøvinga starter:-)

Skrevet

Jeg tror jeg hører til her.

Veit ikke når verken EL eller TR er ventet, jeg hadde en xu i påsken.

Fikk ikke beholde spiren min, måtte operere vekk høyre eggleder og embroyet :-(

Satser på at det går bedre neste gang!

Håper syklusen ikke er helt på avveie, hadde vært utrolig gøy om TR ikke dukker opp i løpet av denne uka, men har en følelse av at hun gjør det likevel.

Får holde motet oppe :-)

Skrevet

Når dere vet at dere har EL denne uka.. Kjører dere på hver dag eller annehver dag eller 3 ganger om dagen eller? Hehe....

Skrevet

Vi legger inn aksjer annen hver dag i den perioden EL er ventet.

De sier at det skal være bra nok, men har man tid og lyst så er det jo ikke noe i veien å kjøre på hver dag *smiler*

Er det mange av dere som venter EL i disse dager?

Skrevet

Venter vel EL sånn nærmere helga hvis jeg ikke tar helt feil..

Så det passer jo egentlig aldeles strålende.. Blir liksom alltid litt ekstra "kos" i helgene uansett..

Bruker CB monitoren, så får se når den slår ut :)

Skrevet

Vi legger også inn aksjer annenhver dag, på forrige tok det 11 pp før den satt, håper det blir med en gang denne gang.

Skrevet

Hadde EL igår, vi har har sex hver dag vi! :) Men faktisk ikke igår, for da hadde vi overnattingsbesøk! ;):(:( hehe.... Er vår yr jeg!! Og sååå glad for at vi er igang med nr 2 :)

Så er innmari spent på hvor fort jeg tar meg! ikm er 17 mai.....så det blir spennende!

Lykke til jenter !! :)

Skrevet

Fra Pernille.info:

"Østrogenet stiger gradvis opp mot eggløsningen og hjelper til med å få utfloden våtere og slimete og gjør den spermievennlig. Dette når en topp like før eggløsningen, og dermed har man gjerne masse våt utflod/eggløsningsslim samme dag som eggløsningen eller dagen før eggløsningen."

Har el-slim i dag + har hatt litt sengehygge i kveld, så da krysser jeg fingre og tær!!!

IKM ca 19.mai!=)

Skrevet

Heisann jenter:) Har laget egen ikmtråd for oss nå. Skriv dere på så følger vi med hverandre:))

Skrevet

Hei igjen dere :)

Bare lurer på en ting...Jeg aner jo egentlig ikke hvor lang min syklus er, men i følge babyverden.no, med 28 dager har jeg EL 3 mai, IKM 17 mai... MEn.....Det har ikke kommet mye slim/utflod....

Det kom noe kanskje mer krem aktig på lørdag, og så kom det ingenting før igår og idag, litt mer slimete, men veldig lite!

Må man merke EL slimet? Mye mulig jeg hadde EL lørdag/søndag da?

Igår og idag har stikningene i venstre side nede tatt seg opp mer, hatt det ett par dgr. Presser veldig vondt når jeg kjenner jeg må tisse....

Det er 3,5 uke siden jeg hadde disse smertene sist, og legen mente det var noe med eggstokken som ...ja....flyttet på seg? Jeg er ikke noe god på dette! Dette er vår første pp !

Men noen med noen kloke svar??

Må man merke EL slimet?

Vil jeg ikke finne ut hvor lang syklusen min er før neste mens kommer da?

Skrevet

Hei Mmiljemor¤first¤.

Kan dessverre ikke gi deg noen svar på spørsmålene dine, men hvis det er noen trøst, så har jeg det helt likt som deg. Har hatt skikkelig stikkinger på høyre side torsdag og fredag. I går var det så vondt at jeg nesten ikke klarte å gå.

Håper stikkingen går over, og at du finner noen svar.

Skrevet

Har også IKM i løpet av uke 20. Syklusene har vært litt ujevne de siste månedene men tipper rundt 17-20 mai er riktig dato for meg. Har en god følelse denne måneden, men vil ikke teste for tidlig så synes tiden går veldig sakte. Venter dere til IKM alle sammen? Fått noen følelse eller symptomer ennå?

Skrevet

"Godt" å vite at det er fler! ;) Hehe..

De er så ille at jeg heller ikke klarer å gå, men går fort over..

Men har alle ELslim? Dumt spr sikkert!

Blir spennende framover! :)

Skrevet

Venter el i morgen jeg.. om syklus er stabil,da bli IKM ca. 21 mai :)

Har kost oss på onsdag og i dag,bra det er helg så vi har tid og energi til mer ;)

Jeg venter til IKM med å teste ja,hadde ingen symptomer annet enn uteblitt mens siste jeg var gravid.

Skrevet

Håper alle har hatt en fin helg, og at de som har hatt el har fått lagt inn de aksjene som skal til for å få to blå i uke 20:)

Nå er det 1 uke og 1 dag igjen til testing for min del. Håper jeg skal klare å holde meg til 17.mai, men regner med at fristelsen blir for stor. Har akkurat kjøpt inn tester fra Billigttester, som ligger å frister meg daglig.

Så enig med deg, mamma09 med babyønske, om at tiden går veldig sakte. Det blir derfor lett slik at en går å kjenner etter om en har symtomer. Jeg har (som nevnt tidligere) hatt veldig vondt på høyre side, ellers merker jeg ikke noe. Andre som går å kjenner etter?

Skrevet

Jeg hører til her jeg også. Jeg hadde EL i helga, positive tester lørdag og søndag, negativ igjen i går. Aksjene er lagt inn, og det er bare å vente.. Hehe

Syklusen min er ikke helt stabil, men ligger på 28-35 dager.. Hvis vi går ut fra 28 så har jeg IKM lørdag 21. mai ;)

Dette er den første mnd vi prøver sånn skikkelig. Samboeren min er mye vekke på jobb, og det har ikke klaffet med EL før nå.

Sist gang brukte vi 11 mnd før jeg ble gravid, så det hadde vært veldig artig om det klaffet på første skikkelige forsøk denne gangen. Noe jeg egentlig tviler litt på da..

Er det noen av dere som har begynt å få symptomer enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...