Gå til innhold

4 uker og plagsomme "spasmer", fler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har sånne skvette lignende spasmer, som vekker henne når hun sover.... Noen ganger så ille at hun begynner å hyl skrike! Armene fyker opp og kroppen blir stiv. Vet dette er vanlig for spedbarn, men synes det begynner å bli plagsomt i forhold til soving.

Flere som har babyer som har det sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å pakke henne godt inn i et helseteppe sånn at det ikke blir så åpent rundt henne når hun sover? Nyfødte er jo vant til å ha det trangt og trygt...

Skrevet

ja gjør det serru, det er derfor jeg ikke skjønner hva annet jeg skal gjøre. nå har hun vært våken siden 9 i dag morges og max hatt små lurer på10 min og 20 min.... begynner å bli små gaaal

Skrevet

Ja dette gjorde/gjør gutten min også.. Vi lurte fælt på hva det var, og syns det så så ekkelt ut for han. Akkurat som han skvetter/drømmer å bare ser helt vettskremt ut og begynner å hyylskrike og armer og bein rett ut!!

Etterhvert da vi begynte å ta han opp for å roe han, så kom det plutselig en rap! Så det var rett og slett luftsmerter eller en rap som gjør vondt og ikke kommer ut... Så nå hvis han ikke får rapa ordentlig etter amming, og jeg legger han ned for å sove, og dette skjer så er det bare ta han opp litt så raper han... skjer hver gang her i gården hvertfall! Sjekk det ut :D

Ellers er det nok bare en refleks, slags skremme/skvetterefleks tror jeg, enten de drømmer eller hva det er... Er ihvertfall helt vanlig med denne refleksen og alle babyer har det. Husker ikke helt navnet på den nå :D

Skrevet

Ser du har laget et annet innlegg om kolikk! Så er kanskje noe luftsmerter som er i gjærde ja :D Verdt å sjekke ut hvertfall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...