Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spår ikke med kort i kveld... Men bruker di indre følelsene eg får opp på dere :)

Husk fødsels nr... Og ikke anonyme på dette, er veldig vanskelig å få opp på anonyme på tråder der mangen har skreve...

Så velger dere å vere anonym lag en egen tråd så skal eg se der :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143169839-kvelds-sp%C3%A5ing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver meg her da sien du ikke bruker kort.. Jeg har så lyst til å bli spådd av deg. Du har ikke fått opp noe på meg før, men jeg håper det går denne gangen.

Kommer jeg til å bli gravid snart? Hvor mange barn kommer jeg til å få?

020689

Og ja jeg har samboer og vi har prøvd å få barn en stund... hehe.. hvis du ikke får opp det denne gangen heller..

Blir veldig takknemlig om du prøver deg på meg på nytt :)

Annonse

hei!

Jeg lurer på når mannen min er klar får å få barn ?

spurte deg om det en gang får ca 1 mnd. siden, å da sa du at han var nermere en jeg trodde, å at han kom til å snakke en del om unger osv. det stemte kjempe bra;) nå snakker vi masse om det :-D

Elisabeth 120390

Annonse

Hei mtp!

Har du tid til å se på meg i kveld? I går spurte jeg om du så noen graviditet på meg? Du spurte om det er lenge siden jeg var gravid. Jeg var gravid og fikk en gutt i 2008. Har du noen feeling på om det blir søsken, og evt når?

født 050275

-#Aurora har tre gutter#-

får opp en del på deg, men orker ikke ås krive alt :P hadde blitt en del å lese da ja hehe..

Men du har noe spennende i vente i juli mnd :) Får opp at folk rundt deg er svært glade for å ha den for den du er :)

Siden du har 3 gutter no, og eg ser en jente rundt deg no også (trodde jo du ventet jente) så da tror eg du får et 4 barn no slik som eg ser det i dag :) kansje ikke før 2013..

17-mai vil vere en bra dag for deg.. kansje litt stress med å komme seg ut dørene... Men ro deg ned du kommer deg ut den dagen du også :)

-ynnamor-

dere vil få 2 tilbud om gutter..

ene er 12 å og andre er 14 år....

Men også ligger det noe lenger bak på lur... 4-6-8 år

så kansje dere får velge og vrake :P Vist ikke kan det vere at dere har flere enn bare 1 på besøk :)

Så gøy at du fikk opp noe :)

Jeg har IKM andre uka i mai.. Så håper det er denne pp du mener. Tror ikke jeg orker å vente enda et år. Da har jeg nok gitt opp lenge før den tid.

Tusen takk for at du tok deg tid til meg. Det var veldig koselig!

Bare å si ifra om du plutselig ser noe på meg. :P

hei igjen.

Stemmer nok bedre med 4-6-8 da ettersom vi har sagt at barnet ikke skal være eldre en våre og de er 8 og 10 år.

Tusen takk for svar. Blir spennende og se. De kommer fra barnevernet i morgen for å snakke med oss. Gir deg en tilbakemelding etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...