magica og lille tryll ♡ Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Han kasta opp og fikk mageknip av Nan da han var noen uker gammel, men har lyst å forsøke igjen. Noen som vet?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Vår gutt reagerte også negativt på nan i begynnelsen. Vi prøvde igjen da han var 5-6 mnd, og det gikk helt fint
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 av ren nyskjerrighet: hvorfor vil dere absolutt bruke nan???
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Vi brukte hipp i mellomtiden, og jeg liker nan bedre av 3 grunner: 1. Det er lettere å få tak i nan, alle butikker og de fleste bensinstasjoner selger det 2. Nan er billigere enn hipp 3. Hipp bytter oppskrift hele tiden, så man må sette seg inn i på nytt, hele tiden, hvordan man blander den. Når man først har lært seg oppskriften utenat, så kommer det en ny en. Nan har den samme gode gamle hele tiden..
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 28. april 2011 #7 Skrevet 28. april 2011 Ok, da forstår jeg at man kan foretrekke nan forran noe annet. Jeg brukte i sin tid collette og prøvde aldri noe annet hehe. Nå ammer jeg, men skulle jeg brukt mme tror jeg at jeg hadde prøvd å bruke collette igjen, man har alle sine preferanser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå