Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Fikk dukkevogn til jul i fjor. Da var hun 2år og 3mnd. Hun syntes det var kjempestas!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Dokke fikk hun til ettårsdagen. Fikk da også gå-vogn som etterhvert ble brukt som dokkevogn. Fikk ordentlig dokkevogn til 2-årsdagen
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Eldste jenta var ca 10-11 mnd da hun fikk dukke. Stor stas. Nestemann hadde jo tilgang hele tiden... Husker ikke når hun fikk dukkevogn, men jeg ser nabogutten på 1,5 år synes det er gøy å trille rundt på dukkevognene våre allerede nå.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Eldste fikk dukkevogn da hun var 1,5 år ca, da hadde det vært veldig stas en stund, hun trilla alltid rundt på vognene i lekebutikken. Dukker har hun ikke vært så veldig opptatt av før nå, brukte mer vogna til å ha div småstæsj i tidligere. Yngstefrøken var rundt 11 mnd da hun la sin elsk på dukkevogna. Hun er nå 15 mnd og er fortsatt veldig opptatt av den, dukka er også ganske poppis, så mulig vi må kjøpe ei dukke til, vi har 2 i hus pr. nå, og de er storesøster sine.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 Jenta mi på 14 mnd elsker å gå rundt å dytte på stoler osv og putte ting oppi brio vogna, men det må jeg sette bort for hun liker også å stå oppi den Litt skummelt... Så da tenkte jeg at jeg skulle prøve en dukkevogn som hun kan ha når vi er ute osv. Selv om det kanskje er litt tidlig... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå