Mamma til prins 2012 Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Noen andre her som har opplevd å få vondt i korsryggen helt i starten av svangerskapet? Jeg har en jobb der jeg sitter hele dagen foran pc-en, og allerede klokka halv 11 har jeg så vondt nederst i ryggen at jeg bare kikker på klokka og vrir meg i nye stillinger resten av dagen. Noen andre som har opplevd liknende, og som er har tips og triks?
Lotte_71 Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Hei Dette er som å høre meg..... Har en pc-jobb..... Er tidlig i svangerskapet, og har vondt i ryggen før lunch..... Jeg går hos kiropraktor jevnlig (1 gang pr 14 dag). Ellers har jeg funnet ut at det å gå tur jevnlig, hjelper meg..... Selv om jeg står opp på morgenen og har vondt allerede. Er det bedre etter en liten gå tur..... Bekymrer meg litt over hvordan dette blir i oktober..... Men, time Will show..... Lykke til
Mamma til prins 2012 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2011 Takk for tips lotte! Skal ta meg en tur allerede i dag etter jobb. Også får vi høre med jordmor i morgen om hun har enda flere triks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå