*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Jeg testet neg idag Tårene mine vil ikke slutte å renne!! Hvorfor er verden så urettferdig! Kan ikke fatte det! Har ikke fått mensen enda. MEN,kan jeg fortsatt teste positivt?? Satte inn 2 fryseegg. De sa det kunne ta lengre tid før jeg testet positivt.?.Noen som har opplevd det og teste neg rugedag 14 for så å teste positivt 2 dager etter?? Det eneste jeg klarer å trøste meg med er at jeg ble gravid sist forsøk,frys,men mistet en gang mellom 6-7 uke Det er den eneste gangen jeg har fått positiv test! Lykke til dere andre der ute,uansett hvor dere er i denne følelsesmessige prossesen.
Hegemor_78 Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Så urettferdig, ja det er det. Men hvis de sa det kunne ta lengre tid så ville jeg ikke ha stolt helt på den teite testen enda. Du har jo ikke fått mensen enda heller.. Jeg ser at det er mange rugere på forumet her som venter og venter på dagen da de kan teste, og det kommer garantert jeg også til å gjøre. Men kanskje vi er litt for raske noen ganger? Du har jo vært flink og ventet til dag 14, men kanskje til og med det er for tidlig? Vi går jo på så mye hormonkurer og kroppen er litt i ulage, så kanskje det egentlig bare er mensen og blodprøve på sykehuset vi bør stole på? Krysser fingre og tær for deg, ikke gi opp helt enda! Og hvis utfallet blir negativt så må du prøve en gang til - da sittern!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå