snuppo Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 ikm idag, tok clearblu digital test, ikke på morgen urin.... ikke gravid. nå har jeg prøvd siden september, begynner å bli utolmodig gitt !!!!
Kristin-87 Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Så trist Men det er fortsatt håp så lenge ikkje mensen kommer Vi har prøvd i over 4 år, så er bare å smøre seg med tolmodighet:P Eg sier IKKJE at dere kommer til å bruke like lang tid, men er godt å være forberedt MASSE lykke til videre, ikkje stress, så skal du nok se at det lille mirakelet kommer til dere. Er slik eg tenker
snuppo Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2011 ja veit dæ bli. mått berre klag litt. e ikke innom her så mye lenger, følte det bare ble stress. har du barn fra før? tvi tvi til oss begge :-)
Kristin-87 Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Nei, ingen barn fra før du da? tvi tvi til oss begge ja!!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Det er kjedelig å vente, ja! Men bare en liten kommentar til Kristin-87: Vi prøvde 5 år før jeg ble gravid med førstemann, og han ble laget helt uten hjelpemidler. Så ikke gi opp håpet! Har dere vært til utredning forresten? Lykke til begge 2!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå