Gå til innhold

Er så lei meg! det lille jeg får i henne kommer opp igjen.. vekta går ned..ingen hjelp å få! har snart ikke flere tårer igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal starte en gang, men må bare få blåst ut..

Jenta vår, som nå snart er 7 mnd har alltid vært en småspiser.. gått saaakte opp i vekt og det er ikke alltid hun har villet ha mat selv om det har gått 4-6 timer siden forrige gang. dette med mat har vært en evig kamp. Vi slo oss til slutt til ro med at 400 ml + grøt til kvelds var nok (ifølge helsestasjonen), så lenge hun gikk opp i vekt.. og det gjorde hun.. saaakte..

Så plutselig før forrige helg, var hun ned i ca 300 ml pr dag og det var vanskelig å få i henne grøt.. hun begynte å sprutgulpe mer, og matlysten avtok. hun har også begynt å brekke seg mer i forbindelse med mat enn det hun gjorde før.. da stikker hun ut tungen og lager en slik rar brekkelyd.. Hun har sprutgulpet i ny og ne før, men det har kunnet gå dager imellom og da bare kanskje en gang den dagen. Nå var det annenhvert måltid.. så plutselig på tirsdag kom hvert måltid opp igjen.. da fikk vi nok, og ringte legevakta..

fikk komme inn dit og ble sendt på barneavdelingen samme kveld for blodprøver, urinprøver og diverse.. da fikk vi henvisning til ultralyd dagen etter. Der fant de ingenting.. og hun har fått time på poliklinikken om 3 uker ca (har ikke fått beskjed om akkurat når enda.. var bare det de sa). De mener det kan være reflux.. noen som har erfaring med dette forresten? Vi fikk gaviskon som vi skal gi minst 15 minutt etter mat.. som skal holde den nede.. men hva hjelper dette, når alt kommer opp igjen med en gang.. jeg føler det er noe annet, men er jo ikke lege.. Hun hadde forresten gått ned 200 g, noe som er frustrerende når vi har slitt sånn for hvert et gram hun har lagt på seg. Ble sendt hjem med beskjed om å ringe inn igjen om hun virket dehydrert eller utilpass..

Så vi dro hjem og kjempet videre med mat, oppkast osv..

Så nå i påska fikk hun diare.. og feber.. og spiste enda mindre.. på det værste kom alt opp igjen i tillegg.. så vi dro inn igjen på barneavdelinga natt til søndag.. Vi måtte omtrent kjefte oss inn der, for de mente vi skulle via legevakta.. vi nekta, siden vi hadde vært der et par dager før og det var sent på kvelden.. er da måte på hva man skal utsette ei lita jente for.. Vi kom inn 22.30 og 2.30 om natta etter å ha venta i to timer på svar på prøver, ble vi sendt hjem igjen med beskjeen om at så lenge hun har tiss i bleia er alt fint. Vekta kunne ikke de hjelpe oss med.. det måtte de ta på poliklinikken om 3 UKER! skal jeg bare sitte å se henne gå ned i vekt?? hun var forresten på grensa til dehydrert, men "ingenting å bekymre seg for" ifølge de.. ikke før hun evt er veldig dehydrert tar de henne inn og gir henne næring via sonde..Alt som nå må skje før de 3 ukene er gått må først gå gjennom legevakt evt lege.

I går spiste hun 300 ml og ingen grøt.. da øyna jeg håp.. ingenting kom opp igjen heldigvis.. så kom morran i dag klokka halv 7.. spiste 100 ml.. mamma sååå glad.. alt kom opp og hun hylte av sult.. jeg prøvde igjen og hun prøvde villig.. spiste 60 ml og alt kom opp igjen.. venta til halv 9.. prøvde igjen.. hun hvinte av fryd når hun så flaska.. men.. nok en gang.. og her snakker vi om ei jente som ellers viser null interesse for flaska.. men nå virker hun kjempesulten når hun ser den, men får ikke til

etter dette har hun ikke ville tatt flaska.. hun har ikke hatt tissevåte bleier så langt i dag.. kom litt urin da hun var på stellebordet i stad, og det var knall gult..har ringt helsestasjon, som har bedt meg ringe legenkontoret, som har bedt meg ringe på igjen klokka 13.. for da har de fått snakka med legen min..

kjenner jeg snart tilter her.. gråter og gråter.. og jenta mi vil bare sove. Hun er sliten og sulten stakkars.. er så vondt å se på. Hun er alltid i strålende humør og ler ofte. Nå smiler hun bare tappert av og til og synes hun er veldig stille.

Noen som har vært utsatt for noe lignende? Alle råd tas mot med takk.. og tusen takk for at du orka å lese alt dette.. bare spør om du lurer på noe for å kunne svare meg,så skal jeg svare så godt jeg kan.. må innrømme at denne historien er veldig forkortet (faktisk :) for at noen i det hele tatt skal gidde å lese den..

og unnskyld for mulig klønete forklaring.. skriver så det spruter her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff stakkars dere :( Får helt vondt inni meg når jeg leser dette.. Desverre har jeg ingen erfaringer å komme med. Har selv hatt en gutt som ikke har vært storspist, men dette kan på ingen måte sammenligne med deres problem. Han har aldri kastet opp på den måten.. Jeg har vært frustrert i perioder, men skjønner når jeg leser din historie at jeg ikke har noe å klage på i det hele tatt. Helt sykt at dere må kjempe sånn for å bli hørt :/ Kan ikke helt tro at det skal være så vanskelig å få hjelp. Håper virkelig dere får en forklaring på hva som plager den lille jenta deres.. Hold håpet oppe selv om det er vanskelig. Det kommer til å bli bedre. Evt ring poliklinikken og fremskynd den timen dere har fått. Det er dere som kjenner datteren deres best så rop ut der dere må og kjemp med nebb og klør.

Vil bare ønske dere masse lykke til og sende dere en varm klem.

Skrevet

Nå begynte jeg å gråte enda mer..følsom her skjønner jeg. Godt å høre noen skjønner jeg er frustrert.. Mi var nok som din tidligere. Da også var jeg frustrert, så skjønner godt hvordan du har det :)

Skal til helsestasjonen på forsinket 6 mnd konrtoll i morgen. Da sa de at de kanskje kan ringe å høre med poliklinikken om de kan fremskynde.. hvis hun har gått ned ytterligere..

men helt forferdelig å ringe rundt å mase og føle seg hysterisk.. og bare få sånne halvveis svar overalt. Får lyst å rope ut : KAN NOEN FOR H****** SE TIL Å HJELPE JENTA MI!??

forresten.. det diare og feber kunne tyde på omgangssyken oppå det hele.. og nå snakker alle bare om at hun sikkert får mere matlyst når den går over. Ingen hører jo hva jeg sier.. hun har hatt det sånn lenge før hun fikk diare! Og hun kastet opp lenge før dette! skulle tro noen var døve..

Skjønner jeg er frustrert og kanskje ikke ser alt helt klart.. skjønner jo de mest sannsynlig gjør det de kan.. men føler meg så vannvittig hjelpesløs.. føler det burde vært gjort mer.. er så bekymra

Takk for god klem :)

Skrevet

Snakket med legekontoret nå.. nå tror jeg jeg kunne løfta en bil! så sint er jeg.. ho dama i telefonen sa ho hadde snakka med legen, og han ba meg bare vente til i morgen å veie henne og få en vurdering på helsestasjonen når jeg skal dit i morgen..

Blei så frustrert at jeg kjefta og kritiserte for elendig behandling. Så jeg skal bare sitte her med tørre bleier og fare for dehydrering og vente til i morgen?? Hva feiler det helsenorge!!!!! ?

fått i henne 60 ml som hun greide å holde nede etter mye brekninger og at vi satt i ro leeeenge etter måltidet. men hun hylgråter når hun var ferdig å spise.. så enten har ho vondt eller så er ho mere sulten.. Og ho virker trøtt.. og ikke på langt nær slik jeg kjenner henne..

Skrevet

Uff herregud da.....dette virket slitsomt for dere!

Stakkars liten baby også. Enig med deg at det virker som babyen er sulten men at hun sliter med å holde på væsken. Stakkars liten. Skjønner godt du blir bekymret!!

Hvis hun er såpass slapp som du beskriver, og hun ikke får i seg nok væske ville jeg gjort følgende:

Kok opp litt vann og ta i bittelitt sukker i vannet, har du lagd sukkervann før?

Om du har sånne pipetter fra apoteket hadde jeg fylt opp 5-10 ml og sprutet i henne hver halvtime et par timer. Se om hun spyr det opp igjen eller om hun beholder det. Så får du i henne litt og litt væske og samtidig opp blodsukkeret hennes så hun føler seg bedre og kanskje klarer å puppe litt når hun ikke føler seg så slapp og uvel. Har du det ikke, kan flaske også duge. Kanskje det hjelper henne med litt og litt væske?

Spyr hun opp dette kokte sukkervannet, hadde ikke jeg ventet til i morgen om jeg var bekymret.

Tropp opp på legevakta og krev en henvisning og dra på sykehuset og krev intravenøst. Det er du som kjenner hernne best, følg morshjertet ditt. De på legekontoret har jo ikke sett ungen, har de det? Så hvordan kan de avgjøre at det er riktig å vente enda et døgn med en så liten kropp?

Helsenorge kan kan dra dit sola ikke skinner i blant altså!!!!!

Lykke til, hold oss oppdatert!!?!

Skrevet

Hei! Stakkars jenta deres og dere!! Det er veldig synd at det tar så laaang tid å komme inn på poliklinisk vurdering, men det er dessverre vanlig å måtte vente såpass lenge..

Årsaken til at jenta deres kaster opp kan være flere ting; det kan være reflux, dvs at lukkemuskelen mellom spiserøret og magesekken er slapp, slik at mageinnholdet lett kommer opp. Det at jenta deres tydelig sliter med å gå opp i vekt, kan være et tegn på at hun har alvorlig reflux. Hvordan man behandler slik reflux, er jeg usikker på, men det vil dere få vite når dere endelig får hjelp.

En annen årsak til at hun kaster opp, kan være matallergi, er hun testet for det? I såfall vil de teste henne for det på poliklinikken.

Det at hun nå kaster opp mer enn hun har gjort tidligere, og har diare og feber, tyder veldig på omgangssyke. Av og til kan det være vanskelig å få væske til å holde seg i magen, når man har vært igjennom omgangssyke. Det viktige da, er å bare gi bittesmå mengder drikke av gangen, bare små teskjeer, for at det ikke skal komme opp igjen. Altså kan en flaske med 60 ml melk være for mye for en tander mage.

Hvis hun ikke responderer på små mengder væske, i løpet av dagen, må dere dra på legevakta igjen. En liten baby, skal ikke måtte gå flere dager uten å få i seg væske!

Lykke til, håper hun blir bedre snart!!

Skrevet

Hei Fanteguri!

Tusen takk for konstruktivt svar.. skjønner at kanskje 60 ml kan være mye for en liten mage.. og det er så vanskelig å ta fra henne flaska når hun endelig spiser.. for kanskje kanskje.. instinktet river i meg.. men jeg skal prøve å gi henne litt og ta fra flaska, for kanskje så å gi litt til 30 min senere? kan det hjelpe?

Hun har ikke vært testet for matallegi, men fikk tips om å prøve nutramigen i forkant av timen på poliklinikken.. men den må vennes til med tanke på smak og tør ikke begynne med det midt oppi det hele nå.. dvs.. prøvde å gi henne en svak porsjon med litt sukker i (som anbefalt på pakken) men hun bare spyttet ut igjen med grimase.. og ville ikke prøve på vanlig mme etterpå..

Hvor lenge kan en slik magesyke vare da? ei uke begynner å bli lenge syns jeg.. spesielt når hun allerede har vektproblemer fra før..

er så skummelt å se hun bli stuptrøtt bare halvtime etter hun har våkna.. hun som pleier å holde 2 timer mellom lurene..

Nok en gang takk for svar :)

Skrevet

Tusen takk for fint svar Skaubinna :)

Tror jeg skal greie å gi henne litt sukkervann med engangssprøyte.. fint tips :) Blir så rådvill her.. tankene løper løpsk.. det ene øyeblikket tenker jeg på vekta, det neste på at hun bare ikke må bli dehydrert.. for det er jo det som er det kritiske nå.. men så vanskelig å konsentrere bekymringene om den tingen som gjelder.. bekymrer meg om alt..

Er det forresten noen som vet hvor lite veske det er snakk om før det blir faretruende? Den dagen vi var på sykehuset sist og hun var på grensa til dehydrering, hadde vi fått i henne 100 ml på dagen og ytterligere 130 (!) da vi kom på sykehuset før prøvene..

har ikke vært såå bekymra som nå, før i dag.. men i natt blir jeg vel sittende med teppe på å se på henne hele natta kjenner jeg :) Noe som sikkert kan bli et morsomt minne... SEINERE :)

Og jeg kommer nok til p gjøre som mamma sa, om dagen fortsetter slik den er nå.. trappe opp på sykehuset og nekte å dra før noen hjelper oss :)

Skrevet

Uffameg, får helt vondt av å lese dette. At ikke det går an å bli tatt seriøst når det er snakk om et lite barn! Skulle tro terskelen var rimelig mye lavere med sånne små. Er helt sjokkert, men det viser igjen at helsenorge er ubrukelig :(

Hadde tenkt å foreslå å prøve å gi henne litt vann mot dehydrering, men ser det er en annen som har foreslått det. Sukkervann hørtes lurt ut.

Ville i første omgang passet på at hun får nok væske i seg, så får du heller prøve å "glemme" vekten hennes litt. Skjønner at det ikke er så lett siden dere har hatt problemer med vektoppgangen hele veien, men det aller viktigste er at hun ikke blir dehydrert.

Håper du får svar snart og at timen på poliklinikken blir framskyndet, for dette går bare ikke an.

Lykke til og sender deg en kjempeklem

Skrevet

Skal prøøøøøøve :) å ikke bekymre meg ang vekten akkurat nå.. for jeg vet det er veske som er det viktigste.. men vi får se hvordan DET går..

Bekymrer meg jo såklart også når hun er så slapp.. blunker sakte om dere skjønner hva jeg mener.. men smiler innimellom da, sånn for å trøste mamman, virker det som :) søta mi :)

Og nå vil hun ikke opp når jeg går ut i senga til henne.. snur seg bare og gnurer nasen inn i kosebamsen.. det er vel viktig med hvile også når hun får i seg så lite energi?

Klem tilbake til alle som har gitt gode klemmer :) Varmer mer enn dere tror ;)

Skrevet

Hei! Jeg har all mulig forståelse for at dette er grusomt! Min sønn oppførte seg mye likt det du sier i julen. Han var sulten, hev seg på flaske eller pupp, for så å rive seg løs, gråte og så gulpe opp alt igjen. Det var ille de dagene det sto på! INGEN hjelp fa helsestasjonen, de kan virkelig ikke annet enn å måle og veie (i alle fall ikke her)! De klarte til og med å si at dette nok var en reaksjon fra han fordi jeg var på god vei inn i en fødselsdepresjon! Noe jeg langt fra var, men som tvillingmor og med dette kan man bli både trist, sliten og ikke minst fryktelig frustrert når man ikke får hjelp!

Så til hva som har skjedd videre: Vi bruker enfamil erstatning fra apotek, den er noe tykkere blir enda tykkere i magen.

Det som uten tvil hjalp oss aller mest var osteopat som fant at lille gutt hadde anspent musklatur i magen som la press på magesekken! Så når noe kom ned fikk han sterkt ubehag fordi det ikke var plass og etter minutter så klarte altså denne musklaturen å sende maten opp i en forrykende fart!

Noen behandlinger senere, var han ikke 100%, men allikevel som en ny liten gutt!! Han spiser og legger på seg som bare det, og ser jeg det minste antydning til at symptomene tiltar er det rett til osteopaten igjen(som er en venn av oss:-)).

Hadde jeg vært deg ville jeg hørt med en osteopat om hun kan ha spenninger i magen, som gi ubehag og forverrer reflux tilstand!

Lykke lykke til og venter spent på å høre hvordan det løser seg for dere!

Skrevet

Hei kjære deg, hvordan går det med dere???

Reflux kan man få påvist etter en ph måling på sykehuset. Da ser man hvordan det står til med mavesyre, om det er en betennelse eller en defekt i lukkemuskelen. Mulig de da velger å ta en gastroscopi. Dette gjøres i narkose hos så små barn, iallfall der jeg jobber:)

Enig med de over her som sier at du skal prøve mindre mengder, men tenk så sår hun er i spiserøret etter all den oppkasten......det vet vi jo alle som har kastet opp at dette er veldig ubehagelig:/ Og hun som er så liten forstår jo ikke hvorfor dette vonde kommer.....

Jeg tror jeg hadde reist rett på sykehuset og forlangt en barnelege. Nå har dere gått såpass lenge, og er hun ikke bedre ville jeg ikke ventet til i morgen!!!! Så får de heller bare si at dere må vente, men det er det iallfall registrert at dere har tatt kontakt pga bekymringer for deres barns helse. Den legen som nekter å se på dere, kan jo vente seg en reaksjon senere når dere mener dere ikke har fått den behandlingen jenta trenger og at dere er oppriktige bekymret.

Jeg ville ikke gitt meg på og bli hørt å få hjelp, terskelen skal være veldig lav når det gjelder små barn. og dere skal jo få ros som foreldre fordi dere reagerer, tenker jeg da.....

Hold oss oppdatert, ønsker dere lykke til:) Får dere ikke gehør i det offentlige ville jeg oppsøkt privat lege.....mange klemmer fra meg:)

Skrevet

Blir så rørt av all omtanke fra dere.. takk takk takk :) Nå er jeg så glad jeg skrev dette innlegget, for det har trøstet og roet meg ned gjennom dagen..

Skal holde dere informert underveis, men akkurat nå sover lille tulla og jeg gav henne 50 ml som hun nesten drakk opp.. vet ikke hvor ofte jeg skal prøve å presse i henne, men nå har hun hvertfall fått i seg noe.. men langt fra nok til at jeg ikke er bekymret.. så tror jeg skal prøve å slappe av litt mens jeg kan.. er jo inne å sjekker henne titt og ofte, men ser ut som hun har det godt sånn sett..

oi.. dette ble klønete.. kort oppsummering:

Jeg er litt på felgen nå, skriver mer senere i kveld, tusen takk for støtte og gode ord.. kom hjerne med flere råd :)

I dag er jeg veldig takknemlig for dette forumet kjenner jeg :)

Klem til alle!!

Skrevet

Huff, som tårene mine triller! Synes det er helt utrolig at dere ikke får hjelp. Er nok litt ekstra følsom i dag for har ei jente på 6 mnd ikke legger på seg og fått beskjed om at hun må legges inn igjen for observasjon. Vi har fått beskjed flere ganger at hvis bleiene blir helt tørre og vi ikke får like god kontakt med henne som vanlig må vi ikke nøle med å ta kontakt med fastlegen på dagen og legevakten på kveld og helg. Denne gang har vi fått beskjed om å ta direkte kontakt med barneavd. Skjønner ikke hvordan det kan være så forskjell.

Vår jente er ikke så dehydrere som din jente så har ikke noen flere råd enn de du alt har fått. Tilby henne mat 2. hver time, men hvis hun ikke vil ha så ikke prøv å presse henne. Vent 30 min til 1 time og prøv igjen. Vil hun ha noe annet en flaske? grøt, yoghurt eller sviskemos, vann?

Håper du får henvisning til innleggelse i morgen! Trodde virkelig terskelen for å ta de inn til sjekk var lav på små barn. Skjønner godt at du er fortvilet og oppgitt! Hvor mye veier forresten jenta din nå?

Vil bare gi deg en god klem og si at jeg tenker på deg :) Det er tøft å være bekymret for de små. Tvi tvi for at hun får hjelp i morgen, og hvis det skulle bli verre i natt så ikke nøl med å dra inn på legevakten igjen. Er sikkert ikke samme lege som sist og de vurderer jo forskjellig

Skrevet

Jeg syns det er helt ufattelig at du ikke blir tatt alvorlig. Terskelen for å ta imot barn skal jo være veldig lav. Stakkars deg og jenta di!! :o)

Har ingen andre råd enn de du har fått over her. Men sender dere mange gode tanker. Masse lykke til!!

Og du... ville vurdert å bytte fastlege altså!

Skrevet

Vil bare si at jeg føler med deg, og blir fortvilet over at helsevesenet fungerer på denne måten. Jeg har selv opplevd det på samme måte, men i en annen sammenheng. Av og til får jeg følelsen av at det lønner seg å kjenne noen på sykehus slik at man kan få fortgang i tingene, og fastlegen din, er han en ordentlig pådriver eller propp?

Det skal ikke være slik at man skal gå rundt og være redd for barnet sitt!! Stå på, du gjør en kjempejobb allerede, og fortjener å bli tatt på alvor og tilbudt skikkelig utredning snarest!

I første omgang håper jeg at lille kommer seg raskt og klarer å holde på maten. Det er vondt å gå sånn å bekymre seg, man blir usikker og ansvaret tynger. Alle gode tanker til lille og mammaen hennes - dette skal gå strålende bra!!! :-)

Skrevet

Huff og huff!! Mange tanker til deg og jenta di! Får helt grøsninger her... Det med mat og væske er så viktig, og spesielt vi mammaer kjenner virkelig på det at man skal gi barnet sitt mat..

Har ingen tips- annet enn at jeg kanskje ville prøvd med kokt vann av og til dersom det er omgangssyke. Da er jo ikke melk så bra. Masse lykke til! Dette går fint!:) Og for å komme noen vei i helsevesenet så må du dytte deg forbi leger og rope og hoie. Det er slike pårørende som oftest blir hørt- desverre. Hilsen ei med erfaring både i jobb-sammenheng og privat;)

Skrevet

Alle mine varmeste tanker og sympati til dere, dette hørtes utrolig kjipt ut!

Min første tanke var også refluks, og mulig omgangssyke nå pga diare/ feber. Det kan være lurt å gi væske i mindre porsjoner hvis alt kommer opp igjen- typisk 5-10 ml om gangen i en engangssprøyte el lign., hyppig men ikke for mye om gangen.

Sover hun hele natta? Hvis hun gjør det, tror jeg nok kanskje at jeg ville vekket henne for mat en gang i løpet av natta nå som det står på som verst- eller kanskje enda bedre å gi henne en flaske i halvsøvne, da pleide ihvertfall min småspiste lille baby å spise mye mer enn når hun var våken...

Lykke til, jeg håper dere finner en løsning på problemet hennes snart!!

Skrevet

liten oppdatering her..

nok en gang.. det rører meg hvor mange som bryr seg og gir råd :) Sitter her å smiler med tårer i øyekroken..

Nå har vi til sammen greid å få i henne 200 ml i dag.. litt og litt.. med 1-2 timer mellom.. og hun har holdt på det (!).. men fremdeles trøtt veldig fort etter hun våkner.. vi gir mme fordi de på barneavdelingen sa det, men har fokuset mest på veske om det ikke går..

og ikke nok med det..vi hadde bestemt oss for å ikke prøve på grøt i kveld.. passe på hun hadde drukket og så prøve å legge henne i 20 tia, etter hun hadde fått den siste flaska--.. men hun ville ikke roe seg.. hylte og hylte.. vi konkluderte med overtrøtt og forsøkte alt i vår makt for å trøste.. ingenting virket og hun var så tydelig trøtt at hun holdt på å stupe.. så, bare for å sjekke, begynte jeg å finne frem grøt og skål med henne på armen.. og da ble hun plutselig helt stille og fulgte med.. vi blandet til og satte henne i stolen.. og hun gapte!! vet det høres rart ut, men herregud for en god følelse jeg fikk akkurat da! så vi fikk ned 1/2 porsjon tynn grøt i bittesmå skjeer.. med en gang hun viste tegn til brekning, slutta vi.. og SÅ var hun klar for senga.. Samboer satt med tårer i øynene der hun satt å gapte rød om øynene og "eh-eh" mellom hver bit.. sukk sukk sukk..

Så nå er denne dagen ute av verden.. og det gikk på et vis bra.. skal vekke henne i natt og tilby henne ei liiita flaske.. og morradagen har jeg ikke tenkt å tenke på før... AKKURAT! :) .... i morgen... prøver å holde motet oppe, men det er ikke lett..

dytter nok opp denne tråden i morgen med litt info om hvordan ting går :)

Takk takk alle snille dere for at dere hjalp meg gjennom denne dagen :) og de jeg ikke har kommentert, jeg har lest og tatt til meg hvert et ord.. og alt har vært til hjelp ;)

KLEM KLEM KNUUUUSEKLEM!

Skrevet

Sitter her med tårer i øynene selv av å ha lest det du har skrevet.

Dette må være Utrolig tøft for dere begge,og det verste for en mamma er å ikke få hjelp til det som betyr MEST her i livet og det er sitt/sine barn! Jeg håper virkelig dere blir hørt så den lille jenta deres får hjelp så fort som mulig! Kjenner jeg blir så utrolig FORBANNET når jeg hører om sånt som det her. Helsenorge i ett nøtteskall!!!

Godt at du har fått i henne litt grøt i kveld også så hun får fyllt opp magen sin litt:) Skjønner at det er utrolig frustrerende å ikke kunne gi henne så mye om gangen og det til tross for at hun viser interesse for mat. Det hun ikke har villet ha så mye av tidligere vil hun gjerne ha nå,men så kommer det bare opp:(

MASSE GOD BEDRING TIL JENTA DI OG IKKE MINST MAMMAHJERTET DITT!!

Stor klem til deg og jenta di:)

Skrevet

Da er iallfall mine tanker med dere i natt og ikke minst i morgen, ønsker dere masse lykke til og håper virkelig dere blir møtt med respekt og forståelse:)

Varm klem fra meg:)

Skrevet

Har ikke så mange nye tips utover det som er skrevet her, men anbefaler å gi henne bare 20-30 ml på flaske om gangen, vent et kvarter, om det ikke er kommet oppigjen så gi nye 20-30 ml..

Kan også hjelpe å prøve å massere magen forsiktig før mating.

Sukkervann er også verdt å prøve, enten fra flaske, kopp, skje eller plastsprøyte.

Håper ting ordner seg og at dere får sjekket ut ting fort!

Stor klem og god natt fra meg! :)

Skrevet

Å så godt å lese at hun har holdt på maten og fått i seg grøt :) Håper det går enda bedre i morgen og at dere får den hjelpen dere trenger!

Stor klem herfra :)

Skrevet

Har ikke så mange nye tips utover det som er skrevet her, men anbefaler å gi henne bare 20-30 ml på flaske om gangen, vent et kvarter, om det ikke er kommet oppigjen så gi nye 20-30 ml..

Kan også hjelpe å prøve å massere magen forsiktig før mating.

Sukkervann er også verdt å prøve, enten fra flaske, kopp, skje eller plastsprøyte.

Håper ting ordner seg og at dere får sjekket ut ting fort!

Stor klem og god natt fra meg! :)

Skrevet

Så utrolig godt å høre at hun kan virke litt bedre!! Fortsatt god bedring og lykke til! Nå håper jeg det går rette veien!! Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...