Hegemor_78 Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Flere som har uttak/innsett eller etter planen skal ruge rundt 17.mai tiden?
Hegemor_78 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2011 Så kult, da kan vi rugeprates litt ;-)) Godt å slippe den lange forberedelsestiden denne gangen eller? Denne gangen håper jeg du får det til, og jeg håper at jeg skal være så heldig å få det til på første forsøk. Men jeg prøver å ha lave forventninger.. Akkurat spraya 12-dosa mi, så nå sitter jeg og småsvelger vond spraysmak.. Synes fortsatt ikke jeg kan klage over sterke bivirkninger, kjenner jo at jeg ikke er helt meg selv. Men jeg har faktisk opplevd å få økt energi, og det er jo ikke dårlig! TR kom i dag, så magen er litt lei men bare glad for at TR endelig kom, 4 dager forsent.. Skal inn til kontroll på Aleris 2.mai, så blir det sprøyter tenker jeg.. Er det vanlig å fortsette på spray mens man tar sprøyter?
shalin Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Ja jeg gikk på begge deler,men jeg halverte sprayen når jeg begynte på sprøyter. Denne gangen skal jeg ha fryseforsøk i naturlig syklus,altså ingen hormoner i forkant(det er deilig),litt skeptisk til det,men alt skal prøves:-) dette blir mitt 5 forsøk,så jeg håper virkelig på en positiv test denne gang:-) Det er jo flere det klaffer for på første forsøk,så det er jo absolutt håp:-) Ja vi må rugeprate litt,veldig koselig å ha noen å dele tanker med,for det blir jo endel av det underveis når vi er prøvere. Masse lykke til:-) skriv så fort det skjer noe da!
Holly Wood Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Hvis alt går etter planen så blir det uttak og innsett i neste uke. Så 17. mai vil nok være rundt testdato for meg.... Forhåpentligvis;) Må si at tiden går sakte og det er mye tanker i denne prøvetiden. Greit å lese litt om hvordan det står til med dere andre og få noen gode råd på veien!
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Hei! Jeg har gått litt ekstra lang tid på sprayen slik at jeg kunne få være med på denne runden, så har gått på sprayen siden 6.april. Skal begynne på sprøytene 30.april. Har jo selvfølgelig fått de ''verste'' datoene: uttak fredag 13. og innsetting 17.mai.... Jippi! Dette er vårt 6. og siste forsøk, dersom det ikke går denne gangen så blir vi nok sittende med adopsjonspapirer i sommer. Blir spennende å følge dere:)
Hegemor_78 Skrevet 29. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2011 Så spennende, Bea! Min erfaring er at fredag 13. er en topp dag :-) Også synes jeg du har en meget god grunn til å spise veldig mange is og bli behandlet som en dronning på 17.mai!! Jeg skal til kontroll 2.mai og begynner nok da på sprøyter, så er det i utg.pkt kontroll igjen fredag 13. (¨vår lykkedag) :-) Jeg har en følelse av at det blir uttak rett før og innsett rett etter 17.mai, vi får se.. Blir mitt 1.forsøk med ICSI-bortelaget barn, har et hjemmelaget på fem år (med samme far).
Hegemor_78 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2011 Sprayer og stikker, sprayer og stikker... Nå ser jeg fram til at dagen for uttak/innsett nærmer seg! Skal på kontroll på fredag, så da får jeg kanskje vite hvilke dager det blir. Kjenner heldigvis ikke så mye til bivirkningene jeg har fryktet.. Men, er det vanlig at sprøytene fører til murringer i egglederne? Det høres logisk ut, siden follikene vokser og det produseres egg. Enkelte ganger kjennes det ganske kraftige murringer/stikninger, flere som kjenner det?
♥Irbeni♥ Skrevet 10. mai 2011 #9 Skrevet 10. mai 2011 Hei dere Da kom endelig tante rød på besøk og jeg kan komme igang jeg også Skal starte på Antaagonist-behandling, så her blir det ingen nesespray, bare maaaange sprøyter! Har ikke hatt dette regimet før, så blir spennende Ser ut som innsett blir å skje rundt 22 mai her
Hegemor_78 Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 13. mai 2011 Dager for uttak og innsett blir mandag og onsdag :-))) Det blir mye is på 17.mai for å roe nervene :-) Flere denne uken?
♥Irbeni♥ Skrevet 13. mai 2011 #11 Skrevet 13. mai 2011 Hei Så hærlig! Da blir nok ventetiden å gå fort (17.mai) Jeg skal i Ul på mandag, det blir dag 6 på sprøyten... E kjæmpe spent, for har ikkje hadd så høy dose før.. Lykke til på mandag
Gjest Skrevet 15. mai 2011 #12 Skrevet 15. mai 2011 Hei:) Jeg fikk satt inn 2 egg fredag 13.mai, en fantastisk dag;)) Så jeg er på rd 4 på 17.mai. Blir vel å teste 27. Tvi tvi til oss alle:) Og koooos dere masse masse på tirsdag:)
Hegemor_78 Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 16. mai 2011 Fredag den 13. er en lykkedag ;-) Jeg synes da denne mandagen er ganske fin og, fikk iallefall ut 8 egg idag. Spent på telefon i morgen, det blir midt i 17.mai toget som jeg tror blir sett fra sidelinjen i år!
Hegemor_78 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #14 Skrevet 19. mai 2011 Av 8 egg ble 1 egg perfekt delt, de andre ble ikke gode nok til å kunne fryses. Litt synd siden jeg så for meg at evt neste runde kunne bli litt kortere, men da blir det ny runde med langt regime, hvis det da ikke skulle være sånn at jeg faktisk blir gravid! Høres kanskje rart ut, men jeg har mindre tro på det nå, enn mens jeg sprayet. Kanskje et slags forsvar så jeg ikke skal bli for skuffet. Er iallefall igang med rugingen, og håper virkelig at mensen holder seg laaaaangt unna!!! Ganske vondt i magen til tider, håper dette er normalt? Blir 14 lange dager dette....
Hegemor_78 Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #15 Skrevet 23. mai 2011 SHALIN - hvordan går det med deg, skulle ikke du ha innsett rundt disse tider? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå