Puppen og lillemor Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 noen tips til hvordan jeg kan få snuppa til å drikke av tutekopp? Jeg vil gjerne at hun skal drikke vann av tutekopp, slik at de vanlige flaskene er kun til melk.. Men hun skjønner virkelig ikke hvordan hun skal drikke av tutekoppen - det er akkurat som om hun ikke skjønner at hun må suge. Har prøvd to forskjellige (MAM og Boots) - noen som kan anbefale en som er grei å starte med? Det er ikke det at hun ikke liker vann for hun drikker masse vann fra vanlig flaske..
kinaputten Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 mini har akkurat lært seg å suge av tutekoppen, vi har denne fra Beaba http://www.beaba.com/flash/#/en_GB/products/details/20-38-Regulo+Cup med den kan man regulere hvor mye vann man vil skal komme ut, jeg har satt den på ful styrke da mini drikker som en foss
Puppen og lillemor Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2011 takk for tipset! Har akkurat kjøpt en annen MAM variant enn den jeg hadde, så skal teste denne først (er så enkelt om hun hadde godtatt tutekopp som fås kjøpt på rema 1000 liksom..hehe). Men hvis ikke heller denne aksepteres så skal jeg prøve den du anbefaler.. Brukte du lang tid på å lære mini å drikke fra tutekoppen??
kinaputten Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 1 uke ca tror jeg. Han fikk holde den selv, selv om det ikke ble så mye drikking, men tror det hjalp med å få han til å forstå at han skulle suge på tuppen. Fremdeles er det best om jeg holder koppen når han skal drikke, ellers er det mere kopp på gulvet enn i munnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå