Mia2011 Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Har termin søndag 1 mai men magefølelsen var så sikker på at vesla skulle komme iløpet av påsken ;( Nå har mannen begynt på jobb igjen, og allerede etter noen timer alene kjenner jeg at jeg får leia.. Formen er og har vært veldig bra, og vi har hatt noen fine påskedager ute med mye hageaktiviteter.. men dog allikevel kjenner jeg det kommer sigende.. Frister ikke å finne på så mye de neste dagene heller, orker ikke gå meg på folk som lurer på om det ikke skjer noe snart osv. Har en svigermor som er litt i meste laget engasjert i at det må skje noe snart. Var hos jordmor for 14 dager siden og satte ikke opp noe ny tid før overtidskontroll søndag 8 mai, men det var fordi hun også mente det ville skje noe snart, og det var jo da.. *sukk* De to første kom på termin, siste mente de var gått en drøy uke over, derfor var jeg vel litt optimistisk denne gangen. Men det er jo 13 år siden sist, ås jeg tenker jo nå at alt kan skje Har jo bare lyst til å få henne ut, hun er jo ferdig nå og klar til å møte verden.. Nei uff, dette blir noen laaange dager altså.. Flere??
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Var litt nedtur med hverdag idag ja, når alle dro og jeg ble hjemme. Lite som skjer på dagtid, gitt... Men jeg har ikke termin før i juni, men skal trolig ta ks siste uke i mai. Det har jeg derimot ikke tenkt å annonsere til gud og hvermann, orker ikke mas i dagene før heller, om å grue seg og sånne ting. Alle får beskjed når bebisen er født. Er ikke lei ennå, men ALLE spør om ikke jeg er det på en sånn måte at det blir feil å si at neida, hun kan gjerne være inni magen en god stund til. Sist fikk jeg 3 uker før termin, så det er vel ikke lenge til "alle" begynner å mase.
G-M-F Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Har 2 dager igjen til termin, men har på følelsen av at han ikke kommer enda og at jeg må gå litt over denne gangen også. Det som er verst er at jeg er så stor og tung at jeg føler alt er et ork. Vil så gjerne gå litt i butikker, se litt, gå en tur, gjøre småsaker hjemme....men, kanskje, hvis jeg motiverer meg hardt nok, orker jeg en tur i butikken. Det er ikke det at jeg har vondt noen steder, har noen utpregede plager og i så måte sier jo alle at jeg er heldig.. er enig i det, vet at det er mange som sliter mer enn meg...men som dem sier, man er seg selv nærmest ...er utålmodig jeg også...
Mia2011 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2011 Ja man er seg selv nærmest, akkurat nå er det ingen trøst at mange har det verre, synes ikke synd på de på overtid engang hehe.. ser bare meg selv (joda, jeg synes jo synd på de, men du skjønner..) Dagene blir lange, skulle også vært en tur på butikken, men snakket med mannen min istad så vi reiser sammen når han kommer hjem, og innom et hageland foreslo han, så kan vi kjøpe noen planter vi så på i påsken som jeg kan pusle med å plante de neste dagene.. det var jo snilt tenkt Skulle beiset terrasse gulvet og gitt hagemøblene ett strøk, men det får vente, jeg gidder rett og slett ikke.. og forresten er det vel mer ork enn jeg tror, begynner også å kjenne at jeg er stor og tung, selvom jeg ikke er tykk.. Lykke til med dagene som kommer, en fattig trøst at det er flere
Mia2011 Skrevet 26. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2011 Ja det er lite som skjer, nå er alle tilbake til hverdagen igjen.. Støtter deg i å ikke si noe, spørsmålene folk stiller tar på, selvom de er vell ment.. Lykke til de neste ukene, heldigvis er de fleste steder i landet prisgitt fint vær den neste uka, det hjelper jo litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå