Gå til innhold

Ja da kommer jeg inn til dere jenter:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over til 3.tri i dag... tenk så fort tiden har gått...:-)

"Bare" 11 uker igjen til lillegull kommer til verden med KS:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og velkommen etter:-)

Selv er det ikke lenge siden jeg kom over hit, har termin 06.07.11!

Føler at denne 3 trimester siden virkelig setter en i modus for fødsel og at babyen skal komme.... Det som så lenge har vært så langt fram har nå blitt noe man ser historier på hver gang man er innom, og mange lurer på triks og vink for å få i gang ting! Snart er det vår tur:-)

Lykke til med siste tiden!

Skrevet

velkommen!! syns det blir vel masse fødselsprat her...føler eg er den einaste som ikkje har termin rett rundt hjørnet. So kjekt å sjå at de faktisk er fleire juli babyer her :)) men vips so er det vi som sitt her me fødselstegn :P skal foresten ha ks eg og :)

Skrevet

Takk, takk for det:-)

Ja Juli er måneden, gruer meg veldig hvis denne sommeren blir varm. Takler dårlig varme mens jeg er gravid og er veldig varm i kroppen allerede, nesten slik at jeg fryser ut de andre i huset stakkars:-)

Bezzy når skal du ha KS?? Og får jeg lov og spørre om grunnen til du skal ha snitt? Jeg har bekken i smaleste laget:-s

Skrevet

Kjekt at det er flere som venter i juli her ja:) Har termin 11.07 og kjenner jeg blir litt misunnelig på alle som har termin nå. Begynner å bli lei og tung, og det er jo tross alt litt tidlig med tanke på at det er ca 2,5 mnd igjen...

Hvordan er formen deres da?

Skrevet

Får vel henge meg på jeg også da siden vi har termin på samme dag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...