Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hvor mye vondt hadde dere etter laprascopien. Gjorde den på torsdag og synes det fortsatt er ganske så ubehagelig. Det er jo bare 2 dager,men høres ikke helt ok ut å gå på jobb allerede på mandag...

Hvor fort tror dere jeg kan regne med svar fra riksen. Det er der jeg hører til og de som henviste meg. Nå som lapen viste at alt var bra, blir det nok aih på meg. Det sa ihvertfall legen da jeg var på riksen. Det er det vel lite eller ingen ventetid på tror jeg.... Noen erfaringer?

Jeg vet dessverre ikke noe om ventetid..

Jeg ble laprascopert onsdag for 2 1/2 uke siden. Hadde min første vakt natt til onsdag uken etter, og kjente at det var helt i grenseland. Var ikke veldig plaget med magesmerter, men hadde mye ubehag i thorax. CO2-luften som de bruker til å blåse opp buken med gjorde at jeg hadde vondt over ribbeina når jeg pustet. Ble veldig fort tungpusten og sov lite de første nettene. Må du bruke kroppen mye i jobben? Jeg ville bedt fastlegen om lenger sykemelding hvis du ikke føler deg klar til å jobbe enda, det oppfordret de meg til å gjøre operasjonsdagen.

Annonse

Ja det var litt i grenseland ja... Man kjenner liksom at man har vært igjennom noe ja. Kjenner det hadde vært ok å være hjemme denne uka og begynne på mandag om en uke. Strekker i såra på magen og føler meg ikke klar.

Skal til legen i dag jeg og får sikkert sykemelding da.

Jobber på sykehus og bruker kroppen mye ja...

Da er vi et skritt lenger da <3håper>3.

Håper lapen får oss et skritt videre snart!

Ja, veldig greit når det skjer ting:)

Jeg ble lap for å fjerne en ødelagt eggleder. Den andre viste seg å være helt tett. Nå blir det ivf for vår del. Har bare vært prøvere siden august 2010, så vi skal være fornøyde m at vi i det minste har funnet ut av dette tidlig.

Lykke til, og håper ting skjer raskt framover for deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...