Gå til innhold

Thomas cook airlines, kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å ringe dem men kommer bare at nummeret ikke er i bruk osv (dansk nummer) Det jeg lurer på er, på hjemmesiden står det at 8-4 uker før nedkomst så trenger man legeerklæring når man er gravid. Kan jordmor skrive en attest på at jeg er frisk. Holder det? Vi reiser på lørdag så må få bestilt meg en legetime hvis ikke, men legekontoret trodde det skulle gå helt fint med jordmor attest, men litt surt hvis det ikke holder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Visst de ikke svarer på tlf må de ha en mail adr du kan nå dem på.

Eller ring direkte til flyplassen din og få det rette nr.

Vet desverre ikke svar på spm ditt

Skrevet

Jeg ringte ogjen og kom til utopia eller noe sånn i oslo. Altså helt feil, men fikk svar på mail da. De sa at i deres opplysninger står det at det må være lege og at han må ha erfaring med å fylle ut legeerklæring. Holder ikke med kopi av journal. Den måtte være på engelsk og inneholde termin og hvilken dato jeg skulle reise hjem igjen, så regner med at jeg MÅ komme meg til legen å få en skikkelig legeerklæring

Skrevet

Det stemmer, slik er det med alle selskap, de skal ha en utfyllende attest med de opplysningene du beskriver, på engelsk. Noen krever også at den ikke skal være eldre enn èn uke, men inneholder den dato for hjemreise så holder det.

God tur ;)

Skrevet

Det må du nok da:) Er jo av sikkerheten for dere når du skal fly opp mot termin:) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...