Gå til innhold

Tar dere folat mens dere prøver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp =)

Like greit å ta det nå, man skal jo helst bruke det mens man prøver.

Skrevet

Ja, men har hørt at det ik er bra å ta det for lenge..øker risikoen for kreft. Så håper ikke jeg må prøve så lenge!

Skrevet

jeg drikker herbalife om morgen og kveld, der folat i den og masse andre vitaminer

Skrevet

Ja, jeg tar folat. Har prøvd 1 år nå, og tatt det nesten hele veien. Så håper den sitter snart!!

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke gjør det. Burde nok ha gjort det ser jeg....;) Men startet med en gang jeg fant ut at jeg var gravid forrige gang.

Skrevet

Har tatt folat til alle mine sv.skap:)

Skrevet

Ja, tar det enda i hvert fall. Må innrømme at jeg ble litt slapp på det sist (men startet selvfølgelig med en gang jeg fant ut at jeg var gravid). Prøvde å ta mellom EL og TR i det minste, men etter 5 år gidder man ikke å bry seg like mye lenger. Sluttet å ta hensyn til alkohol også, men nå er jeg mer påpasselig igjen. Blir nok folat nå helt til det klaffer eller vi skrinlegger hele prosjektet.

Skrevet

Ja det gjorde jeg :)

Skrevet

Har tatt litt nå og da siden p-pille slutt i sept. 2010. Begynner å ta igjen i morgen siden vi nå skal prøve aktivt :)

Skrevet

Jeg kjøpte en ferdig coctail for gravide og prøvere med kosttilskudd på apoteket i dag. Da regner jeg med at jeg får i meg det jeg trenger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...