Gå til innhold

Positiv gravidtest, og blødning samme dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg hadde blødning for 5 dager siden (sannsynligvis feste) og tok tester i dag tidlig på IKM, 2 positive lyste mot meg, jippi. Ikke før jeg er ferdig å juble litt inni meg, begynner jeg å blø... Hva skjer??? Må si at jeg hadde blødninger i forrige svangerskap som gikk bra, men ikke så tidlig. Vil det si at løpet er kjørt for denne prioden? Huff, ble sååå glad, vi har forsøkt siden september..

Har noen opplevd det samme? Trenger litt trøst her, eller et realt sannhetsslag i fjeset..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke uvanlig å blø på mensdag selv om man er gravid. Alikevel så er det heller ikke uvanlig at egget ikke fester seg, men alikevel gir en positiv graviditetstest. Det eneste man kan gjøre å er vel å vente og se.... :-(

Skrevet

Huff a meg. Det KAN gå bra. Kommer an på mengde blod. Jeg hadde en tidlig sa dagen etter ikm forrige måned. Startet i det små, men ble etterhvert som en vanlig mens. Vi får krysse fingrene for at det stopper opp og ikke kommer mer! Lykke til.

Skrevet

Takk for svar og lykkeønsker, ja håper jo litt her, men jeg blør fortastt. Ikke skikkelig mens, men nok til bind. Får nok bare vente å se...

Skrevet

Opplevde dette to mnd på rad faktisk, det gikk ikke bra dessverre. Men du finner det nok ut om ganske kort tid. Er testen fremdeles positiv til helga er det håp :) mine ble blendahvite bare noen dager etter IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...