Gå til innhold

Hvor mange dager igjen i dag da? 26 April:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

80! lange dager...... men trenger sikkert den tiden på å få gjort alt som skal gjøres.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 dag igjen og sååååååå fødeklar!!!!! men absolutt INGEN tegn på at han har tenkt seg ut....så nå må jeg vel bare syke meg opp på at det blir overtid for min del:-(

1.mann kom 4 dager før termin, så hadde vel egentlig innstilt meg på at lillebror også skulle komme noen dager før termin, men den gang ei:-( er sååååååååå leeeeeeeeeeeeei!!!!!

Skrevet

18 dager igjen... eller mer... eller mindre.... Er i allefall godt å ha en dato å forholde seg til! :)

Skrevet

56 dager igjen til termin og ble 100 % sykmeldt igjen i dag. Så her gjelder det å smøre seg med tålmodighet.

(I går brukte jeg hele dagen på å få 10 usle stemorsblomster i jorden, så man kan si at jeg ikke er så mobil akkurat ...)

Skrevet

14 dager til termin. Håper så inderlig at jeg slipper overtid.

Skrevet

61 dager igjen.. :)

Skrevet

21 dager igjen her, og nyter i dag min første dag i permisjon :o)

Skrevet

16 dager igjen til termin i dag. casper veier ca 3500 gram. Det er 400 gram mer enn første mann. andre mann veide hele 4180 så jeg hadde håpet at han kunne komme litt før:). Lykke til alle sammen. klem

Gjest Ms. Muffins
Skrevet

1 dag, weee :D

Men desverre ingen tegn til fødsel ;(

Skrevet

4 dager igjen :)

Skrevet

80 små dager igjen! :)

Skrevet

31 dager. Begynner å bli veldi klar nå. Gir han 2 ukers varsel på å komme seg ut tenker jeg :)

Skrevet

17 :-) Håper bebisen kommer nå :-)

Skrevet

59 dager igjen til UL termin, 53 til mens termin :) men synes det er ALT for lenge :P

Skrevet

16 dager igjen nå:) Som jeg venter! men er innstilt på at det enda kan ta bortimot 4 uker, selv om jeg håper på at fødselen skal starte når som helst nå:)

Skrevet

35 dager igjen :o)

Skrevet

10 dager :) :) Hååååååper hun kommer før!

Skrevet

20 dager til menstermin og 34 dager til UL termin. Håper på den første, men satser på den andre, ellers kan ventetida bli laaaang. Gikk 14 dager over UL termin sist gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...