Gå til innhold

Hvor mange dager igjen i dag da? 26 April:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg 10 dager igjen til menstermin :)

Det er ikke mye det!! :)

Jeg velger å gå utifra den først, siden de 2 andre kom på mens og ikke ultermin. Og alle 3 gangene har ul vært ca 1 uke etter menstermin:)

XXXX

Ha en nydelig tirsdag alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager igjen her, hu må gjerne komme NÅ:) hehe.. har et lite håp om at hu kommer i dag, for da blir hun født på sin mormors 50 års dag:) det hadde vært en flott gave for mormora som gleder seg noe enormt:)

lykke til med fødsel og alt:)

Skrevet

11 dager igjen til ul termin ( 7. mai )

og bare 6 dager igjen til menstermin ( 2. mai )

Jeg er KLAR!! Men gikk to og tre uker over tiden med nr 1 og nr 2 så har ikke så veldig høye forventninger om at jeg føder noe tidligere denne gangen.

Skrevet

To dager igjen..... Hun må gjerne komme i DAG!!

Skrevet

6 dager hær..... Jeg har bare masse kynnere ellers lite tegn til fødsel... Kynnerene er blitt kraftigere å kommer oftere.. men ennu ikke noe som gjør VONDT.... Æ vil ha babyen min NUUUU <3 <3 <3 Masse lykke til alle dere andre som også går å venter :-)

Skrevet

12 dager til UL termin og 10 til mens termin.. Men det betyr ikke så veldig mye. Hun kan komme i dag eller om 20 dager - fortvilende å ikke vite:) lykke til alle ventende :))

Skrevet

26 dager igjen.

Hodet begynner å innstille seg på et nytt familiemedlem nå -jeg trengte visst disse ni månedene, jeg.. ;o)

Skrevet

jeg er 7 dager over termin i dag. skal på overtidskontroll på sykehuset kl 12. Håper, håper, håper det er tegn til modning, og at en undersøkelse kan hjelpe ting litt i gang. Kjenner at det psykisk blir tøft å evt. få høre at det ikke er noe modning... Men må være innstilt på det meste. Jeg er jo ikke på ordentlig overtid før om enda 1 uke. Men før den tid skal den lille jenta ut!! he he. Send litt fødestøv dere som vil, det trengs!!

Skrevet

39 dager igjen til ul termin :-) Tida går fort.... har INGENTING klart...

Skrevet

13 dager igjen, og mer enn klar nok! Har ligget våken i tre timer i natt med til tider vonde kynnerene, men det skjer ikke noe mer :(

Gjest Tutt1-2-3!
Skrevet

12!

Og kroppen kjemper med maserier til jeg kommer til å bli helt utslitt før fødselen.... Håper det snart går over til "the real thing"!!

Skrevet

Ni nydelige dager igjen til UL termin og fem til menstermin!

Han må gjerne komme i natt, for da er barnevaktene tilbake etter en to ukers ferie ;0)

Modningsakupunktur på torsdag, så da håper jeg på å være så moden at hun får tøyet og røsket litt! Spennende :0)

Skrevet

4dager overtid og nå begynner jeg å merke at jeg er lei....

Skrevet

Fyller 22 år i dag, og har 5 dager til termin :-) Spennende å se om hun vil komme i dag, det hadde vært litt moro :-)

Skrevet

7 dager over UL-termin idag. Lei! Skal til jordmor imorgen og har overtidskontroll på fredag men håper jeg slipper og at han kommer idag/natt...;)

Skrevet

venterpåbaby: da er vi to! du også hadde termin 19? Kjenner jeg er ganske lei ja. skal avgårde på overtidskontroll nå kl 12, er spent og litt nervøs. vil så gjerne høre at det er noe på gang! :) masse lykke til! jeg krysser fingre på at gutten din kommer i løpet av dagen :)

Skrevet

46 dager igjen for oss :) Snart høygravid jo!

Skrevet

2 dager igjen :) Gikk 14 dager over sist, håper at gutten ikke lar vente på seg alt for lenge. Går alikevel inn med følgende innstilling, slik at jeg slipper å tenke på datoer og eventuelt bli skuffet over at han ikke kommer når jeg tenker han skal ; " Han kommer uansett før 17 mai " :)

Skrevet

Jeg kom inn på 3 tri i dag og har derfor 79 laaaange dager igjen:-))

Skrevet

61 dager igjen:-) Håper tiden går fort, siden jeg er lite mobil pga bekkenløsning. :-(

Skrevet

21 dager ijenn.. Permisjonen starter i dag. Så skal bejynne å klargjøre til 17mai. Må berre få fjernet snøen her. Vaske terassen, ordne ute og finne blomster til krukkene. Er ei fantastisk tid vi går inn i nå. Fødte i februar sisst så skal bli kos med vår baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...