StoltHønemor<3 Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Nå siter jeg i stua og forbanner denne iphonen jeg har. Endelig får jeg byttet til billigere abonnement, og nå vil jaggu fa'nskapen ikke funke heller.. (sim-kortet altså) Håper virkelig jeg får dette til å funke.. Sitter her på morrankvisten og trenger virkelig mer søvn! min mann jobber tidlig denne uken, så jeg våknet jo selvsagt ett par ganger i natt av mine nattlige do-turer , for så og gå ut med bikkja og våkne av hans alarm (04:45) . GJESP! Jeg har et spørsmål ang. åreknuter; * Har noen fått åreknuter her? * Er dere's ømme? * Hva gjør dere med de? Ha en flott dag!
Lillemy36 Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 ÅÅåh, kjenner meg igjen, våkner flere ganger pr natt når jeg omsider har funnet en god stilling å ligge i, så våkner jeg grytidlig av vekkeklokka til mannen og blir da liggende å vente på at min egen skal ringe slik at jeg får ungene opp og på skolen...skjønner ikke hvordan jeg skal greie og være uthvilt til fødselen da jeg ikke får til og sove!!!! :-( Men tror du jeg kommer meg tidlig i seng av den grunn....Åneida!!!
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Da jeg byttet til rimeligere abonnement (Fra Telenor til OneCall) viste det seg at softwaren på telefonen var "gått ut på dato",så jeg gikk inn på Elkjøp,betalte 140,- og fikk skiftet software og vips: Mobilabonnement aktivert
StoltHønemor<3 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2011 Ja, etter mye om og men så fikk jeg sendt en mld til min mann via nettet, og bedt han om å ringe telenor for å få en operatør-kode som låser opp iphonen:p Så nå er alt i orden her og, bortsett fra at alt er mistet av nr :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå