Gromjenta Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Hvordan går det med deg? Jeg koser meg hver dag og nyter den kvalmen jeg kjenner når jeg står opp,er det lille jeg nå kjenner til graviditeten;) blir vel kanskje "verre" senere men det skal vi alltids takle:-D er bare 2 dager til jeg er 6 uker så jeg har troen på at dette skal gå bra:) håper alt står bra til med deg og dine og at dere har hatt en fin påske:)) klem
1973modell Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 hei hei.. jeg har ikke vært her på en stund.. ble frustrert å slettet kontoen min. ;-) angret.. opprettet en ny i dag. her er det som vanlig...venting... venter på el.. tror jeg. tror det er i disse dager, men el testen i dag var svakere enn hva den har vært tidligere.. frykter litt at el har vært. men tiden får vise. er i litt elendig form.. føler meg faktisk gravid.. men det er jeg ikke.. ømme pupper, småkvalm og har halsbrann .. ellers har jeg det bra. ;-)) formen din da?
Gromjenta Skrevet 27. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2011 Heia:) det var bra du "tok til vett" og opprettet kontoen i gjen;))) håper at det klaffer for deg snart, hadde vært koselig:) jeg våknet i natt SKIKKELIG dårlig og tenkte at nå var vel spysjuka kommet, men skjønte vel ganske fort at den berømte kvalmen var kommet tilbake som sist. men det skal jeg overleve så lenge ungen har det bra!! er litt tungt å ikke klare å få i seg mat men tenker at det finnes verre ting enn dette!!:-D du må ikke glemme og informere meg så jeg vet hvordan det går med deg;) kanskje du har hatt el allerede og er gravid;)jeg kjente symptomer allerede en uke etter el,så kan jo være at syklusen er ustabil etter sa`en og at den kom før? vi håper det )
1973modell Skrevet 28. april 2011 #4 Skrevet 28. april 2011 klarte ikke å holde meg borte så lenge ...men ble så frustrert ,for jeg hadde tru på at det klaffet sist.. ;-) jeg skal informere deg ja.. er det mulig å ha el kun 1 uke etter blødningene jeg hadde sist da? hvis så er tilfellet, har jeg bommet med testingen etter el. skal ta en test i kveld også..men testene har blitt svakere å svakere.. du får "kos" deg med kvalmen din :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå