Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Jeg er så usikker, men har tatt av på det varmeste.
sillyfilly og Olivia Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Bruker strømpebukse (bare strømpebukse) inni vårdressen og hvis det blåser litt kaldt og barnet skal sitte i vogna. Kjenner på meg selv, ville jeg likt å ha strømpebukse under her i denne temperaturen? Barn er jo ofte mye mer aktive enn oss voksne og blir fortere varme.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Jeg synes også det er litt vanskelig nå, spesielt fordi det blåser endel her vi bor. Så hvis det blåser mye, tar jeg på strømpebukse. Det samme gjør jeg hvis hun er med meg ut tidlig for å gå morgentur med bikkja.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 Bruker forresten ikke noe dress lengre, kun olabukse utenpå.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Ja vi bruker fortsatt strømpebukse. Det blåser endel og hun sitter mye på bakken når vi er ute. Hvis hun har på dressen, kun strømpebukse, ikke olabukse
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 På det varmeste så bruker vi ikke, men når det blåser og fortsatt er litt kaldt, har vi hatt på.
*LillaMeg* Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Jeg har sluttet med strømpe.. Er 15-20grader i skyggen her, og vindstille. Har en varm gutt som ble klam med strømpebukse. Kan heller kle på han strømpebukse på de sureste dagene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå