Gjest sug lut Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Hva skjer egt med alt man drikker i full panikk i timesvis etter et herremåltid med mat som tross alt var meeeget saltere enn Folkehelsa anbefaler? Hvor lenge holder kroppen på saltet og dermed også på store deler av alt flytende? Bill mrk ballong.
Anne-B. Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Kanskje det hjelper å drikke kaffe? Ellers må jeg bare innrømme at jeg ikke har noen konkrete svar til deg, annet enn at jeg føler meg det og skjønner hva du mener, og at jeg etter en potetgullseanse som tok litt av tidligere i kveld, lurer på det samme.
Anne-B. Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Eventuelt at jeg føler med deg. Slik er det også.
Gjest sug lut Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Ja, kaffe og cola er nok noe som gir resultater. Men kanskje jeg skal vente litt - det er ikke usannsynlig at kroppen trenger væske en stund, faktisk. Hm.
Gjest amandine Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Har det noe hastverk da? Skal du inn i trang kjole asap eller noe? Jeg har litt samme greia, fanden vet hvor 2 kilo kom fra i påsken, jeg som har vært så flink! Må være salt er min konklusjon. Dog en konklusjon av det tvilsomme slaget da jeg har laget ALL maten til ALLE i hele påsken og derfor vet hva som var i den... Kan uansett konkludere med at svette ved kjøkkenbenken ikke gir kaloritap, kun frustrasjon og j... mange brød/boller/rundstykker/kaker/middager.
Gjest sug lut Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 Nei, ingen trange plagg på denne kroppen på lenge, ser jeg... i alle fall ikke plagg som er MENT å være trange... mest at jeg blei bekymra etter å regne på hvor mange liter som gikk inn i forhold til hvor forsvinnende lite som kom ut igjen. God mat i påsken er ikke fetende. Nemlig. Så det må være vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå