Gå til innhold

Mistet min lille skatt (MA)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var 12+6 da jeg fikk blødning. Fosteret hadde da vært dødt en stund.. Vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre..

Lykke til videre til dere alle!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff så trist! lykke til videre. dagene går om man vil eller ei og med støtte fra folk rundt deg vil det gå. jeg andbefaler deg å snakke om det. for det er en stor omveltning. livet starter gjerne før fødsel, hvetfall i mamma hjertet!

Skrevet

Dette var virkelig tirst å lese. Du hadde jo kommet et godt stykke... Min største frykt med tanke på svangerskapet er MA, jeg får virkelig vondt når jeg hører andre som opplever det. Som mia engel &fia frøken sa, livet starter på mange måter før fødsel for en mamma!

Alt godt videre.

Skrevet

Så leit! Jeg oppdaget at min ille skatt var død for tre uker siden, var i uke 11. Hadde vært død to eller tre uker:( Da jeg oppdaget det var jeg bare tom og ulykkelig.. Nå tre uker etter går det bedre, og dagene går mye lettere! Jeg har forsøkt å trøste meg med at grunnene til at det gikk galt var at babyen var syk. Prøv å trøst deg med det! Jeg tror man må sørge ut alle forventingene og alt man gledet seg til! Ta deg tid!

Tenker på deg! God klem fra meg til deg:)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord! Min største frykt har vært MA, og så er det nettopp det jeg opplever...Jeg kan ikke annet ennå tenke at det vil komme en skatt en dag..Når jeg var innlagt på sykehuset,så jeg et nydelig nyfødt barn med to stolte foreldre. Vondt å se, men allikevel en trøst. Det er målet for oss alle, og en dag er vi der.

Ekstra vondt er det at dette var et etterlenget ivf barn. Men kan ikke gi opp!

Kommer gode dager igjen!

Skrevet

Tenker på deg og vet iallefall litt hvordan du har det...Mistet selv nå i helga. Var da nesten 13 fullgåtte uker. SA. Slapp utskraping eller medisiner. Føler meg tom og veldig trist... men en må vel bare stole på at det kommer bedre dager !

Tenker på deg og lykke til ! Klem !

Skrevet

Trist å høre,føleer med deg.

Hvordan skjedde SA?

Ttror det skjedde meg igår,men er litt usikker..

Lykke til!

Skrevet

Takk :) Jeg blødde litt i 6 dager før det endte med med SA. Ikke veldig store blødninger, men det kom på papiret hver gang jeg var på do. Det tok seg nok opp litt de siste dagene, i tillegg til at jeg fikk menssmerter. Tok ikke kontakt med lege fordi jeg var på påskeferie. Hadde jeg vært hjemme hadde jeg nok gjort det, og kanskje da fått beskjed om at det allerede var dødt...Tok ikke kontakt med lege før aborten var et faktum. Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men jeg var 12+6, og var derfor helst sikker på at det var en SA pga hva jeg så som kom ut.

Skjønner at du er bekymret, men tror ikke du trenger være redd så lenge du ikke har smerter. Etter min erfaring ville jeg nok likevel rådet deg til å ta en tlf til legen din.

Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar:)

Trist å høre om det som skjedde med deg,men det blir nok din tur igjen snart.

Jeg er "bare" 7 uker og 3 dager på vei..pratet med legekontoret idag og sekretæren der rådførte seg med en lege...Det trengte ikke være det,siden jeg ikke har blødd mye og ikke hatt noe særlig vondt.

Skrevet

Huff, er min store skrekk også.. Føler med deg.. Man er jo ikke trygg med ma, du går rundt og tror at alt er i orden, siden ingenting kommer ut. Var hos legen idag, prøvde å høre fosterlyd, men den gang ei.. Så tankene er jo der.

Dere får ha lykke til med ny prøving, selv om dere er langt nede akkurat nå.

Klem klem

Skrevet

Ikke tenk det værste "vaskedama"..veldig mange som ikke hører hjertelyd, men alt er i skjønneste orden! Ikke meningen å skremme noen med innlegget mitt. Jeg har hele svangerskapet lest ulike innlegg her om SA og MA osv. Noe vi alle vet, er at det KAN skje..men i de fleste tilfeller ikke. Tror det kan være godt å vite fakta enkelte ganger også? I hvertfall for meg. Ma har vært min STØRSTE frykt, og her sitter jeg nå..

Min styrke nå,får jeg av oppmuntrende ord, og noen solskinnshistorier.

Å høre at andre har lykkes etter flere SA/Ma er for meg min "gulerot" nå.. Det er håp, og det vil bli bra tilslutt!

Ønsker deg all lykke Vaskedama som er gravid. Nyt det;)

Skrevet

Tror ikke jeg trenger folk her inne for å bli skremt, he he. Gubben er helt overgitt over tankene mine, siden jeg ikke vet annet enn den positive graviditetstesten. Rister på hodet over gravide kvinnfolk, he he.

Tror jeg tropper opp på legekontoret i uke 14 for ett nytt forsøk! :-D

Skrevet

En positiv gravidtest er mer en nok! Et klart og tydelig bevis på at du er gravid. Nyt det du..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...