Gå til innhold

jeg får en følelse av at de bildene som dukker opp på siden av facebook profilen...

Anbefalte innlegg

er de som besøker siden min mest?? eller som har vært på siden min i det siste.

begynte å legge merke til dette her om dagen og jeg blir bare mer og mer sikker.

kanskje jeg er rar :-)

Fortsetter under...

Tviler. Jeg ser stadig vekk bildene til både mannen min og tanta mi. Og ingen av dem er på facebook mer enn en gang i halvåret. Det er jeg helt sikker på. Jeg har nemlig laget profilen til tanta mi (sammen henne da selvsagt) og mannen min har sikkert 50 besvarte venneforespørsler. Han er aldri på FB. Så tviler på at noen av dem snoker på min fb for å si det sånn.

De menneskene som du får opp som forslag til nye venner vil ofte være de som har besøkt profilen din/søkt på deg - om noen har gjort det.

FB har justert hvem sine innlegg du får se på nyhetsrullen, og redusert antallet. Er litt usikker på kriteriene de har lagt inn men det er en antakelse om hvem du har mest kontakt med. Du kan endre dette på innstillingene dine. Husker ikke hvordan men det var en periode mange som la ut oppskriften for dette som status.

Annonse

Det kan da umulig stemme? Jeg får opp bilder av folk jeg ikke har hatt kontakt med på årevis, og jeg har aldri vært på deres profil og tviler på at de har vært på min...

jeg vet ikke med deg, men jeg har som mange andre venner fra studietiden, venner fra skoletiden, venner fra ulike sporter osv. Tviler veldig på om noen av disse er så interessert i mitt liv akkurat nå, men går jo an å være facebook venner fordet... jeg er så godt som overbevist om at noen av de jeg får opp bildene til ikke går på min facebook.

At du får de opp som forslag? Da trenger ikke du å ha vært på deres profil, men de har antakelig vært på din. For min egen del så tror jeg ikke at det er så mange som sjekker min profil, så jeg antar at når folk dukker opp med felles venner så er det nettopp fordi vi har felles venner. Men når det dukker opp folk jeg kjenner, men som jeg ikke har felles venner med på FB så blir det litt for tilfeldig. Da har de nok sjekket profilen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...