tromsøjenta Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Heia! Jeg hører egentlig ikke til her inne for om ca en mnd, men prøver meg likevel:-) Er det noen som kan anbefale en vognpose til bruk vår og høst (+ sommer her i nord, hehe)? Noen som har en de er fornøyd eller ikke fornøyd med? Ser at noen har fuktsperre/er vanntette. Lurer på om barnet lett blir klamt i en slik pose?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Bor nord i Nordland og har lagt bort vinteropsen nå. Bruker lammeull i bunn og dyne, eve. med pledd om det er kaldt, over.
Kamomilla80 Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Vi har en deilig, myk fleecepose ( http://www.buggysnuggle.com/ ) som vi bruker i overgangsperiodene (den er lagt bort nå, det var en kjapp overgang her i Oslo!), bruker den sammen med lammeskinn, og har den åpen eller lukket etter behov. Funker fint! Tror vi kjøpte den på Babyshop.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Jeg skal sy en fleecepose selv med dobbelt lag fleece:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå