12Januarspire Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Jeg bare lurte på om dere kunne svare på et par spr? Hva var de første tegne på at dere var blitt gravide? Vi holder på å prøve nå, venter mens om ca 10 dager, men når når jeg sto i dusjen tidligere i dag så kjente jeg en enorm stikking i underlivet og nederst i magen. Har vært mye sulten i de siste å.. Håper på at det har gått enne gangen men tørr liksom ikke håpe for mye heller,er så redd for å bli skuffet igjen..
TurboJenny87 Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Hvis du venter mens om 10 dager er det vel litt tidlig å symptomer som sulthetsfølelse da du er 3 dpo?, den type symptomer kommer vel i lag med hcg produksjonen som ikke oppstår før sener...Nå er jeg bare 4+1, men eneste symptomet jeg har er stikning, bobling og murring i livmoren. Litt ømme bryster, ellers fint lite symptomer utenom positiv gtest:-P
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Jeg ble plaget med kvalme rett før jeg var 4 uker på vei, og hadde vondt i korsryggen og bekken ett par dager før jeg testa positivt. Sultfølelsen har ikke kommet før nå sammen med spyinga. Plagsomt. Jeg har også vært litt småsvimmel siden IKM, men det blir verre jo lenger på vei jeg kommer. Er 5+6 idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå