Gjest Ms. Muffins Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Han her har vært veldig aktiv hele veien, men ble rolig et par uker fra uke 37-39, mens nå er det full fart igjen! Selvom jeg er andregangs, husker jeg ikke helt hvordan det var på slutten sist. Noen andre som har det sånn?
Plutselig_gravid Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Her var det veldig rolig i magen rundt uke 36-38 og var mye bekymret pga lite liv. Men de siste dagene nå har det tatt seg kraftig opp igjen og snuppa er superaktiv. Spesielt på kvelds/nattestid. Det er sykt vondt der nede når hun holder på nå. Stikker og verker ved hver eneste bevegelse. Jeg er i uke 39 nå
Gjest Ms. Muffins Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Bra det er flere som har det sånn! Er akkurat sånn hos meg også - Vondt som bare juling enkelte ganger, spesielt når man har kynnere i tillegg ;p Stikker og verker masse! Er dette tegn på fødsel kanskje?
Håpefull77 Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 I dag har det vært full fart. Har til tider vært ubehagelig fordi det er så trangt. Er 3 dager på overtid. Varierer litt fra dag til dag, men i dag har det vært utrolig mye. Godt jeg har gode blæremuskler for å si det sånn. Ellers har det vært mye aktivitet hele veien her også. Legene bare ler på ultralydene fordi hun har vært så aktiv og de sliter med å få tatt de målene de skal (av ulike årsaker har jeg vært på 14 eller 15 til nå).
StoltHønemor<3 Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 her er det en aktiv krabat morran til kveld Jeg er 30+4 Lykke til på fødsel )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå