Gå til innhold

Flere med mega-aktive knøtt i magen? Uke 40+1.

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Muffins
Skrevet

Han her har vært veldig aktiv hele veien, men ble rolig et par uker fra uke 37-39, mens nå er det full fart igjen!

Selvom jeg er andregangs, husker jeg ikke helt hvordan det var på slutten sist. Noen andre som har det sånn? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det veldig rolig i magen rundt uke 36-38 og var mye bekymret pga lite liv.

Men de siste dagene nå har det tatt seg kraftig opp igjen og snuppa er superaktiv. Spesielt på kvelds/nattestid. Det er sykt vondt der nede når hun holder på nå. Stikker og verker ved hver eneste bevegelse.

Jeg er i uke 39 nå :)

Gjest Ms. Muffins
Skrevet

Bra det er flere som har det sånn!:)

Er akkurat sånn hos meg også - Vondt som bare juling enkelte ganger, spesielt når man har kynnere i tillegg ;p Stikker og verker masse! Er dette tegn på fødsel kanskje?

Skrevet

I dag har det vært full fart. Har til tider vært ubehagelig fordi det er så trangt. Er 3 dager på overtid. Varierer litt fra dag til dag, men i dag har det vært utrolig mye. Godt jeg har gode blæremuskler for å si det sånn.

Ellers har det vært mye aktivitet hele veien her også.

Legene bare ler på ultralydene fordi hun har vært så aktiv og de sliter med å få tatt de målene de skal (av ulike årsaker har jeg vært på 14 eller 15 til nå).

Skrevet

her er det en aktiv krabat morran til kveld :) Jeg er 30+4 :)

Lykke til på fødsel :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...