Gå til innhold

Hadde en stor soppinfeksjon for 1 mnd. tid siden. Men det svir fortsatt litt når vi har sex..

Anbefalte innlegg

Normalt? Noe å gjøre med det?

Jeg er ganske sikker på at jeg er kvitt soppinfeksjonen. Men det småsvir under sex etter denne infeksjonen..

Jeg bruker nuvaringen, for første gang. Om det har noe å si.

Andre som har opplevd svie etter soppinfeksjon?

Fortsetter under...

Hva gjorde du for å bli kvitt den? Ble partnerern din også behandlet?

Sæd er jo ikke særlig gunstig når man sliter med sopp, og underlivet trenger ofte nokså lang tid på seg å bli bedre.

Jeg prøvde alt fra apoteket, både det med og uten resept. Men tilslutt var det yoghurt som tok knekken på infeksjonen.

Kjæresten er ikke blitt behandlet. Men vi hadde ikke sex i den perioden pga. avstandsforhold.

Men om jeg fortsatt hadde hatt sopp regner jeg med at jeg hadde merket det enda?

Så det er ganske normalt da, å bare til å gi det tid?

Takk for svar!

Kan godt ha sopp uten å merke det også.

Om du har prøvd så mye på såpass kort tid ville jeg tro at underlivet ditt er litt ut av balanse nå og trenger litt pause fra ting. Så egentlig veldig bra at dere har et avstandsforhold akkurat nå for sex er ikke akkurat bra når underlivet trenger ro.

Han burde vel smøre seg inn han også da, men kanskje det ikke er grunnen. Ville i alle fall råde dere til å bruke kondom de neste gangene pga sæd og ph-verdien i underlivet. Og da selvsagt med et glidemiddel for å gjøre det behagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...