Fluffy87 Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 hei. vi ble anbefalt nan ha1 av hs siden han var prematur. etter en mnd etter termin gikk vi over til vanlig nan 1. vi begynte forsiktig med å erstatte en og en skje med nan1 for at det ikke skulle bli for brått for magen.. det gikk veldig fint! prøv dere frem! hvis magen blir veldig hard kan hipp være litt bedre... lykke til
fumi110111 Skrevet 25. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2011 Ok, det var en god ide! Glemte å nevne at jenta mi er 3 mnd nå og får kun nan 1 ha. Jeg er kjemperedd for at hun skal få tilbake magevondtet hun hadde til å begynne med. Har ingen påviste allergier i familien, men tror jeg har intoleranse for egg og melk.
Fluffy87 Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 prøv veldig forsiktig.. ta bare en skje med nan1 i ett par dager før du tar 2 skjeer osv. da blir det ikke så voldsom start for magen! vi hadde også mye magevondt med nan1, så bytta jeg til hipp en periode, men så likte han ikke smaken like godt der, så da ble det tilbake til nan igjen, å da var alle mageproblemer borte! trenger ikke malt eller noe i melka lenger, men så klart, hvis det er melke alergi så er det noe annet da.. da tror jeg du kan få melk på resept..
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Hei Vår sønn var også prematur, derfor brukte vi NAN HA1 i starten. Fikk råd på sykehuset at vi fint kunne gå over til NAN 1 når vi ville, de inneholder nesten det sammen, men NAN 1 er billigere. Er du redd for mave vondt, ville jeg fortsatt med NAN HA1 til han skal over til noe annet:) Som sagt, ikke forskjell på innhold, men mer vennlig for maven:) Vi hadde ingen overgang med og blande disse to, men nå har ikke vår mini vært plaget med noe mave vondt i det hele tatt:) Klem fra meg:)
ChrisLuka Skrevet 26. april 2011 #6 Skrevet 26. april 2011 Hei Jeg kan på det sterkeste anbefale Collett, den er kjempe fin for magen til vår lillegutt. vi byttet til Collett etter å ha prøvd først Nan Ha1, og Nan1 som gjorde at han fikk mye magevondt og hard avføring. nå er han fem måneder, og vi prøvde å bytte til Nan2 for å se om han tålte det bedre, men det var forstatt det samme. Collett er den som virker best på min gutt i hvertfall. Hipp gjorde også magen hans hard. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå