eskil2687 Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Da har jeg født på selveste påskeaften,ei lita prnsesse på 3319 gr og 49 cm lang. Kjempeglad for at det e over. Koser oss masse hjemme nå,kom hjem i dag veldig sliten. Fødselshistorie kommer senere en dag når jeg har blitt litt likere form. Sender masse fødestøv til dere som trenger det. Lykke til:)) Klem fra meg og lille Eirin:))
Mia2011 Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Gratulerer med jenta, håper alt er bra med dere begge Går selv og venter, termin 1mai, men hadde håpet (og trodd) vesla kom i påsken.. må nok smøre oss med litt tålmodighet.. Kos dere i vår sola
Tøvsjura Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Gratulerer! Fødte selv ei jente påskeaften, stor stas koser oss hjemme med storebror og storesøster, kom også hjem fra barsel i dag Masse lykke til videre
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Hjertelig tillykke med lille Eirin - flott navn Tusen takk for følget her, og ha en deili gbarseltid - håper du kommer deg fort til hektene igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå